• Als je bekend zou zijn je Q-account deleten?

    als (ALS) ik later bekender zou worden, dan zou ik het erg vervelend vinden als mensen dan stories, forumberichten, etc. zouden kunnen lezen..
    Mijn vraag is: Als je je account verwijderd, worden dan ook automatisch je forumberichten/stories/profiel verwijderd? Zodat niemand terug kan lezen wat je hebt geschreven?

    (Ik ben niet van plan om binnenkort te stoppen hoor)


    Me so good.

    Ik heb niks te verbergen dus nee (krul)


    -

    Volgens mij worden ze niet echt verwijderd, maar wel geinactiveerd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kan je account toch niet verwijderen?


    We love because he loved us first - John 4:19

    I don't know.


    -

    Ik zou het dan wel houden, maar niet zeggen dat ik het heb.
    Grappig, want hier had ik al eens over nagedacht:)


    Food.

    Mm, ik weet niet het is wel privé voor hoever dat hier kan, dus i dunno dat zou ik dan wel zien (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je berichten worden niet verwijderd, die kan je nog gewoon zien. Je stories kunnen nog gelezen worden etc.
    Die moet je dus inactieveren.


    Your make-up is terrible

    Ik zou gewoon nooit zeggen dat ik op Q zit. x'D
    Ik blijf lekker op Q zitten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben gewoon bang dat iedereen kan lezen over dingen die ik hier heb geschreven O;
    Zoals een ruzie met mijn ouders, dat heb ik hier verteld om te zeuren, maar niet om daar later nog mee geconfronteerd te worden door mensen die ik niet ken O;
    Daarom wil ik weten of alles dan weg gaat ..


    Me so good.

    nee :')
    zolang er dan geen haat reacties komen zou ik het er laten opstaan ^.^
    er zijn mensen die mijn stories graag lezen dus waarom zou ik ze dat dan aandoen? ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    als je gewoon aan niemand zegt dat je op Q zit dan komen ze er niet snel achter hoor.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Crowd schreef:
    Ik zou het dan wel houden, maar niet zeggen dat ik het heb.
    Grappig, want hier had ik al eens over nagedacht:)


    Ik ook dus, ik denk ook niet dat zal ik zal zeggen dat ik die "bekende" persoon zal zijn op Q, gewoon om ergens normaal te zijn ofzo?


    Alleen maar tranen van geluk

    ik zou mn echte naam gwoon veranderen in n andere en mn profiel n beetje aanpassen ofzo, zodat niemand weet dat ik t ben :P
    maar kun je je account verwijderen dan? dat wist ik niet :$


    human by birth, Wolf at heart ^^

    De forumberichten blijven wel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee. Ik ga mijn q-account niet verwijderen ik schrijf toch over mijn voornaam en achternaam xD


    "Ignite, my love. Ignite."