• Haha ik loop dus stage en daar is een meisje van net anderhalf bij en die begint nu dus ook met praten...
    Ze zei al wel papa en mama maar dat is zo standaard dat zegt zowat elk kind als eerste. En vandaag zat ze zo aan de tafel mee te kijken en ze liet wat vallen en ineens zegt ze keihard: Shit! en dat was dus echt haar eerste woordje x'D
    -vond het stiekem heel grappig (A)-

    Hebben jullie ook zulke kindjes meegemaakt waarvan 1 van hun eerste woordjes zoiets was? x'D


    dream, dare, fly!

    Bij mij op stage zeggen die kinderen ook altijd papa en mama als eerste. Dus dat hun eerste woordjes dus ook (krul)


    -

    Ik ken niet van andere maar wel van mezelf. Ik zei altijd Eikel, dat vond ik dus een leuk woord blijkbaar.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Sesamestreet schreef:
    Hahah, wat vet. ;D Ik denk dat mijn eerste woordje gewoon mama of papa ofzo was.


    effort never betrays you

    na mama en papa was mijn eerste woordje chocolade xD
    omdat mn oma me altijd chocolade gaf ofzoiets :P


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Ik heb een zusje van 2 en een broertje van een halfjaar en mijn zusje zei ooit is tegen mijn buurjongen; Hé homo! Gelukkig moest hij heel hard lachen, maar sindsdien kijkt mijn andere zusje alleen nog maar Spangas op haar eigen kamer en gaat ze slapen voor GTST begint. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn eerste woordje was 'die'.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mijn oppaskindje ging een de hele dag: Bitch! roepen(lol)had ze gehoor van mn ipod:$

    Sesamestreet schreef:
    Hahah, wat vet. ;D Ik denk dat mijn eerste woordje gewoon mama of papa ofzo was.


    Hope goes lost but never dies.

    mijn eerste woordjes waren ook mama en papa, mn derde woordje was akkel (zo noemde ik mn maxicosi xD)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:59 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik had btw ook een keer bij me oppaskindje, die is 2 en half ofzo dus die praat al wel een tijdje, maar toen zei ik zo 'kut', dus dat kind praat me meteen na en zegt ook 'kut', dus ik denk oh god straks denken die ouders dat ik dat geleerd heb. Dus ik begin meteen in paniek 'Nee, nee, nee!" te roepen, dus dat kind raakt ook in paniek en gaat keihard 'nee, nee nee!' met me mee zitten roepen. XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    mijn nichtje haar eerste woord was 'fuck'
    kan zijn omdat ik veel 'what the fuck' zeg
    & dat kind enorm aan me gehecht is ...


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Mijn eerste mama denk ik? :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Woow dat kindje ownt dik ;3
    Lekkere ouders, haha, blijkbaar gebruiken ze vaak shit ;P


    Never give up on the things that make you smile.

    Mijn eerste woordje was: Bas. x"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn eerste woordje was pizza...


    We'll still love each other, forever and always. <3