• Dat is dus de opdracht die ik heb voor biologie.. Alleen moet je er ook een hoofdstuk Wat is seks? in zetten.. Daarin moet je dus uileggen wat dat is. Het mag niet te lang zijn enz en je moet begrijpelijke woorden gebruiken..

    nou komt het: Ik weet dus echt niet hoe je dat uit moet leggen.:X
    Kan iemand mij helpen?:$


    My heart is yours and so am I

    doe het verhaal van de bloemetjes en de beitjes?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Maak er een verhaaltje van? Dat deden ze bij ons ook. Het ging over een jongen en een meisje en die kregen een boekje over dat onderwerp, en dus gingen ze plaatjes kijken, en stukjes lezen, er dingen vragen aan hun ouders.

    Idk?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    jaa lastig, want hoe leg je dat kindjes van groep 8 uit zonder ze bang te maken?

    Als 2 mensen elkaar heel aardig vinden kruipen ze samen onder de dekens en als ze dat niet veilig doen komt er een baby.

    jeetje, het letterlijk uitleggen is denk ik té. Euhm, wat vind je als je in het woordenboek seks opzoekt? daar staat vast een hele simpele verklaringxD
    Succes!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    jaa lastig, want hoe leg je dat kindjes van groep 8 uit zonder ze bang te maken?

    Als 2 mensen elkaar heel aardig vinden kruipen ze samen onder de dekens en als ze dat niet veilig doen komt er een baby.

    jeetje, het letterlijk uitleggen is denk ik té. Euhm, wat vind je als je in het woordenboek seks opzoekt? daar staat vast een hele simpele verklaringxD
    Succes!


    www.sekswoordenboek.nl gebruik ik al maar die snap ik zelf geen eens xD en ik zit in de 2e xD


    My heart is yours and so am I

    hahaha xD Omg, dat is best wel zielig.
    'Wat is seks'.

    Een intiem iets wat 2 mensen doen als ze heeeel erg veel van elkaar houden :x

    En dan gaan ze natuurlyk vragen; maar hoe daaaaan?
    Jaaa, daar zxijn jullie nog te jong voor 8D

    Ik kreeg pas voorlichtingen in de 2e en toen kreeg
    in condooms mee, maar die zijn maar goed tot 2013 xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.