• We hadden vandaag het eerste uur vrij. 50 minuten later op school, dat is dus 50 minuten langer uitslapen, en dat betekend later opblijven de dag daarvoor. Voor mij dan toch, en ik profiteer dan ook wel van dat gemak. Normaal dan, want vandaag wou ik vroeg opstaan om mijn broer uit te lachen wanneer hij naar school ging. (krul)
    Ik kwam aan op school als derde. Vertelde ze me dat er éen iemand gewoon naar school was gekomen op het gewone tijdstip, en die zat dus in de studiezaal voor een uur.
    Come on? Dat is toch gestoord? Je hoeft niet naar school te gaan, en dan ga je toch. -.-

    Gaan jullie een uur in de studie zitten, of slapen jullie uit? c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou kijk, ik ben meestal toch al op dezelfde tijd wakker. Dusja, soms ben ik dan toch wel redelijk vroeg op school. Maar dan kan ik lekker wakkerworden daar, haha.

    Ik word altijd wel normaal wakker, maar naar school? No way! Als er een reden is om later naar school te gaan, maak ik daar gebruik van.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Meestal sta ik wel gewoon op op dezelfde tijd en als ik dat uur derna zegmaar een so heb ofzo ga ik leren ;D (nerd)

    Ik moet er sowieso 20 minuten voor tijd zitten, omdat ik anders te laat op school aankom kakken. Dus ja. Maar ik slaap dan wel langer uit ja. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Misschien werd hij gebracht en kon dat alleen op het normale uur of zo?
    Maar verder heb ik de luxe van uitvaluren niet, omdat wij Belgen een ander systeem hebben, waarbij we dus gewoon op het normale tijdstip op school moeten zijn en dan ook naar de studie moeten.
    Maar anders zou ik zeker weten uitslapen! :D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uitslapen natuurlijk :'D


    -

    Als wij studie hebben, moeten we ook gewoon naar school gaan.
    En dan komt er een andere leerkracht.
    Als je grote pech hebt, is het een leraar die je zelf ook hebt en gaat dieook nog eens zijn eigen vak geven.(cat)


    effort never betrays you

    January schreef:
    Als wij studie hebben, moeten we ook gewoon naar school gaan.
    En dan komt er een andere leerkracht.
    Als je grote pech hebt, is het een leraar die je zelf ook hebt en gaat dieook nog eens zijn eigen vak geven.(cat)


    Hetzelfde bij mij...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Als je zo aan je punten komt is het best slim hoor. Bedoel wat moet je anders doen als je het vergeten bent. Of als het telefoon plan niet werkt xD


    Love sheds light one the darkest of times

    En die wist dat? (:

    Haha. Wij mogen dan niet thuis blijven, maar als dat mocht zou ik het wel doen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik word altijd wel normaal wakker, maar naar school? No way! Als er een reden is om later naar school te gaan, maak ik daar gebruik van.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wij hebben eens geen studiezaal,
    Maar uh nee ik ga niet eerder naar school als dat niet hoeft.
    Maar soms is onze school vergeten te bellen of een leraar meld zich pas te laat ziet waardoor we met zijn alle al op school zitten terwijl we 1ste vrij zijn.


    <3