• Man waar is respect tgnwoordig o_O
    Nu ben ik vandaag toch een paar keer uitlachend aangekeken en 1x liep ik voorbij een klas van m'n jaar en die begonnen fucking hard te lachen toen ik passeerde en dat allemaal omdat ik er anders uitzie. Niet dat ze dat vandaag hebben gezegd maar dat weet ik gewoon. Zo goed als iedereen op mijn school loopt 'normaal' rond, terwijl ik een eigen stijl heb en m'n TH-fan-zijn is ook al een probleem voor velen -,-
    Wat ik vandaag aanhad? *Een hoedje
    *Een hoge kol met zo'n ketting erover ongeveer: check die van Bill
    *een kort rokje met nylons onder
    *hoge laarzen met een hak van 11 cm
    Maar als je het mij vraagt was het dit dat het hem deed -> *Klik*
    mijn hoedje en om eerlijk te zijn ik snap niet wat er verkeerd mee is want I like it very muucccccccccccch(A)
    En de kleine kinders beginnen ook een grote mond op te zetten opeens zegt er 1 tegen mij: 'Lady Gaga!' haha nu ja is wrschnlk als belediging bedoelt maar ik vat het op als een compliment :P
    Zo dat moest ik even kwijt, alvast bedankt aan die die het gelezen hebben want ik heb echt veel op Q gepeist(=gedacht) ze. Hier accepteren jullie me tenminste zoals ik ben, zouden we geen QuizletSchool oprichten?(nerd)
    Want ik raak echt geïrriteerd van mensen die geen respect tonen --' dat ze mij uitlachen is hun probleem maar respect kan ook
    Goed wat ik eigenlijk gewoon wil weten: Wat vinden jullie ervan?
    XxtomfreakskexxX

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:36 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind dat mensen elkaars stijl moeten respecteren, en niet zo moeten lopen zeuren.
    Als je het niet leuk vind, pech, zij hoeven het toch niet te dragen?!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:36 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    wat is er mis met je kleding mij lijkt het juist mooi:)(flower)


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    wat is er mis met je kleding mij lijkt het juist mooi:)(flower)

    ahw bedankt :)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik respecteer een anders zijn kledingstijl, maar ik vind wat je draagt niet mooi klinken en ik denk dat de meeste meisjes zoals ik, dat vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik respecteer jou stijl, serieus :] ik vind dat de meeste mensen die bij mij op school rondlopen echt inspiratieloos zijn en elkaar na-apen. ik draag ook 'vreemde' kleding voor mijn doen, maar mij respecteren ze ten minste een beetje .__. maar ik zou me er niets van aantrekken, die kindjes zijn jaloers :Y)


    Destroy what destroys you.

    Ik heb ook een heel andere kledingstijl dan de meesten (of zowat iedereen) op mijn school. Ze lachen me niet uit maar ze negeren me wel. Ik heb enkele vrienden waar ik mee om ga en voor de rest praat ik met bijna niemand. In de klas is de enige die naast me wil zitten mijn zus (ben blij dat ik haar nog heb). De rest laat altijd één of twee banken tussen. Maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg, ik vind het best wel grappig. Ik heb mijn echte vrienden en het maakt me niet uit wat de rest denkt. Hoewel ik anderen hun stijl wel altijd respecteer.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:42 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Je hoedje is best wel leuk ;d
    Ik vind dat iedereen elkaar gewoon moet respecteren maar we weten allemaal wel dat dat niet gaat gebeuren.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Gaaf toch, iemand met een eigen styl
    Ik heb respect voor je, !
    Echt vlauw van die mensels >:[

    Mij boeit het niet hoe mensen eruit zien. Als ze maar normaal tegen me doen, doe ik normaal terug.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mensen die lachen om anderen worden gespiegeld in hun eigen onzekerheid. Zolang jij iets leuk of mooi vind moet je dat gewoon dragen en je niets aantrekken van anderen. Op het begin is dat moeilijk, maar uiteindelijk heb je dat niet eens meer door als je je daar over heen hebt gezet. Als mensen jou uitlachen zijn ze jou blik en aandacht niet waardig :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    bednkt mensen ^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    er is een "gothic groepje" bij ons op school, en dan zie ik sommige wel eens roepen van ‘‘emo !’’ en dan denk ik ook van, komop ? het zijn toch ook maar mensen ?
    nouja wat jij aan hebt zou ik niet doen, maar ik denk dat het wel leuk lijkt, maar dat hoedje is echt awesome. :3


    Life is a beautiful struggle

    Ik respecteer hoe mensen eruit zien. Zo'n quizlet school lijkt me trouwens écht een leuk idee, haha.


    it's so empty living behind these castle walls

    Niemand heeft zijn eigen stijl. Bij ons moeten we uniform dragen. Maar jouw stijl ziet er leuk uit! Vooral niet aantrekken!


    We love because he loved us first - John 4:19

    mensen zijn soms echt achterlijk!!! nu ik vind dat iedereen z'n eigen stijl mag hebben en diegene die jou uitlachen omdat je nu een ander stijl hebt zijn egt zielig jij durft tenminste uittekomen voor je th-fan-zijn! en jaah ze moet maar een s kijken naar hun eigen ben zkr dat ze zelf nie beter zijn! nujaa trek het jou niet vn aan ng een jaartje en een half(denk iktg) en je bent vn die stomme kinders vnaf :D