• Broek:
    Topje:
    Schoenen:


    Broek: Deze joggingbroek, alleen dan met van die zakken aan de voorkant
    Topje: Zo'n spaghettiband hemdje met daar overheen zo'n hemdje
    Schoenen: Wit met paarse sneakers van de Schoenenreus

    Nu jullie. ;d

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:32 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    lelijkste school kleren ever(cat) zwart broekje boven de knie. groen t-shirt met de logo van de school -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn heerlijke paarse baggy joggingbroek die ik van de hockey heb gekregen _O_ Met een simpel zwart shirtje en mijn grijze all-stars.


    Hope goes lost but never dies.

    Wij hebben verplichte outfit =.=
    Zwart broekje, en een wit t-shirt.

    Short
    Een gewoon wit t-shirt -dat eigelijk veels te groot is- met t school logo erop.
    En mijn schoenen zijn meestal all stars of vans (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:56 ]


    Imperfection Is Beautiful

    een nike broekje : klik een witte tanktop : kliken meestal mijn oude airmax als schoenen maar daar kan ik geen foto van vinden. :')


    Life is a beautiful struggle

    Broek: zwarte jogging broek
    Topje: witte school t-shirt
    Schoenen: nikes


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Lelijk, want daar is het gym voor ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wij zijn verplicht om een zwarte joggingsbroek of kort broekje te dragen, met een wit shirt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mag je dat zelf bepalen bij jullie op school of is dat wat iedereen moet dragen? Toen ik vroeger nog gym had moesten we allemaal hetzelfde dragen.

    Een blauw broekje van masta en een wit t-shirt waar je bh zo goed als altijd doorheen scheen. .___. en dan gewoon witte gympen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Een t-shirt, hangt er vanaf de welke en een kniebroek waarvan ik niet meer weet waarvan hij komt.
    En meestal gewoon All Stars.


    effort never betrays you

    Lange zwarte broek. Een wit shirt. En wit-blauwe gymkleren.

    Onze 'dress-code' met gym is blauw gymbroekje en wit shirt. Ma we hebben nu zo'n leraar die daar de lak aan heeft en dus mag je zelf weten wat je aandoet xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn zwarte losse dansbroek en een zwart topje, haha. : D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    zwart addidas broek een v hals shirt met een grappig katje met daaronder een hempie en paarse reebok schoenen


    the world is filled with people that we dont understand

    Een lange zwarte joggingbroek, t-shirt verschilt elke week en simpele schoenen van de Bristol XD


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Voetbalbroekje en oversized T-shirt. Helemaal (smurf)blauw. Ik haat het. Gelukkig heb ik volgend jaar geen gym meer.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.