• Vandaag verveelden we ons bij wiskunde. We hadden een blokuur.
    Toen hadden we besloten dat we zouden leren om in spiegelbeeld te schrijven.
    (We hadden al eerder besloten dat we zouder leren om met links te schijven.)

    Dus wij oefenen, en dit is mijn resultaat :Y)


    Kunnen jullie het ook? En krijgen jullie ook allemaal geniale ideeën door verveling?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 16:25 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik kan dat ook met links, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat kun je best goed (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Peekaboo schreef:
    Ik kan dat ook met links, haha.


    Lol, aangezien ik nog niet netjes met links kan schrijven heb ik dat nog niet geprobeerd C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mapangarapin schreef:
    Dat kun je best goed (:


    Ty :'P
    Het is eigenlijk niet zo moeilijk, try it C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Peekaboo schreef:
    Ik kan dat ook met links, haha.

    echt?? wist ik niet:X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    JIJ SCHRIJFT MOOI
    (:
    & nee ik kan dat niet, en als ik me verveel dan doe ik vanalles, een boek lezen, kletsen of liedjes zingen :Y)
    Liedjes zingen is soms best geniaal, want dan doet iedereen mee ( het is dan zo'n oud kinderliedje, ofzo) en dan gaat de leraar uiteindelijk ook meedoen,
    lol


    Me so good.

    Jup. Door Nederlands kan ik ondersteboven, in spiegelbeeld en in spiegelbeeld ondersteboven schrijven. En ik ben nogsteeds bezig met links te oefenen, maar dat is echt veel moeilijker(ben rechts). ^^

    School is gewoon saai,...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Best goed gelukt!
    Ik vind 'Spiegelbeeldschrift' een geweldig woord voor galgje. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    xSnoepjex schreef:
    JIJ SCHRIJFT MOOI
    (:
    & nee ik kan dat niet, en als ik me verveel dan doe ik vanalles, een boek lezen, kletsen of liedjes zingen :Y)
    Liedjes zingen is soms best geniaal, want dan doet iedereen mee ( het is dan zo'n oud kinderliedje, ofzo) en dan gaat de leraar uiteindelijk ook meedoen,
    lol


    Lol, ik zie t al helemaal voor me. Mijn leraar, zingend voor de klas C:

    En vind je? Ik vind het lelijk, vergeleken met hoe ik normaal schriif :'p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    @Calvalry Lolwtf. Zoveel?

    @Scandal Je brengt me op ideeën :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    !tiu gipparg daadredni re teiz taD


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    !tiu gipparg daadredni re teiz taD


    xd Typen is makkelijker dan schrijven C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mij lijkt het best moeilijk.
    Als ik me verveel ga ik altijd tekenen, mijn boek wiskunde staat vol tekeningen. Maar het is eigenlijk best wel gênant omdat ik helemaal niet zo goed kan tekenen, en meestal maar wat kribbel. xd en als ik er dan nog loze zinnetjes uit songteksten of zo tussen krabbel, is het zeker dat ik mijn wiskunde schrift zoveel mogelijk verberg, dat niemand het per ongeluk zal zien. xD (maar ja, af en toe gebeurt dat alsnog, als ik het wel moet bovenhalen. mijn buur snapt meestal totaal niet waar mijn tekeningen op slaan, terwijl het voor mij een heel duidelijk beeld is. xd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    Mij lijkt het best moeilijk.
    Als ik me verveel ga ik altijd tekenen, mijn boek wiskunde staat vol tekeningen. Maar het is eigenlijk best wel gênant omdat ik helemaal niet zo goed kan tekenen, en meestal maar wat kribbel. xd en als ik er dan nog loze zinnetjes uit songteksten of zo tussen krabbel, is het zeker dat ik mijn wiskunde schrift zoveel mogelijk verberg, dat niemand het per ongeluk zal zien. xD (maar ja, af en toe gebeurt dat alsnog, als ik het wel moet bovenhalen. mijn buur snapt meestal totaal niet waar mijn tekeningen op slaan, terwijl het voor mij een heel duidelijk beeld is. xd)


    Tekenen is idd een leuke tijdverneuker. C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    - ik kan het niet eens fatsoenlijk lezen. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO