• Heeeix,



    Jullie gaan nu verzekerst zeggen, weeral een nieuw quizje, maar ik verveel me gewoon steen dood dus daarom weer een nieuw quizje



    Bill wordt betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in zijn droom ontmoet hij een meisje , hij had haar al ergens eerder gezien, nu blijkt hij in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt wordt Bill wakker en zoekt uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaat hij ervoor of laat hij het zoals het is?$



    Daarover gaat het zo'n beetje, een tittel weet ik nog niet dus als je een tip hebt. Owja het begint bij Bill pov

    Rollen:



    3 BF's mystrieuse meisje:



    Winkelbediende:



    Barmeisje:



    Onthaal politie:



    Politie agente:





    Wat moet ik allemaal weten



    Rol:



    Naam:



    Leeftijd:



    Karakter:



    Hobby's:



    Likes:



    Don't likes:



    Waarom deze rol:



    Foto:



    Klein tekstje:





    IK DOE NIET AAN VRIENDJES POLITIEK!!!!


    ChachaCore

    Hier is de Link:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67466


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rol:Bf van het geheime meisje (als dat nog kan dan ;))
    Rol:Bf van het geheime meisje
    Naam:Nickita
    Leeftijd:18
    Karakter: Altijd vrolijk maar kan een bitch zijn als het moet door bijv. voor haar vrienden op te komen
    Hobby's: skaten en shoppen
    Likes: Jongens en chocola
    Don't likes:mensen die denken dat ze alles zijn
    Waarom deze rol: omdat die me super lijkt om te zijn en het me leuk lijkt om er in te mogen spelen
    Foto:
    http://i236.photobucket.com/albums/ff190/pumolala22/Scene%20Queens/Hanna%20Beth/Miss_Hanna_Beth--large-msg-11658773.jpg
    Klein tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en hou van skaten en shoppen
    ik sta altijd klaar voor mijn vrienden als ze me nodig hebben en zo en laat ze dan ook echt niet in de steek
    vedder ga ik de deur nooit uit zonder mijn mp3 en ben ik altijd vrolijk en kan soms snel melig worden
    maar moet nu gaan mijn mob gaat af mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you