• Kent iemand dat? Met het balance board?
    Daarop heb je een spelletje, steps. En dan moet je steeds op het bord, van het bord op het juiste ritme. Soms moet je bij de zijkant eraf, somf zijwaarts erop 8D En soms je ene voet erop en de andere in de lucht schoppen. En dan gaat hij ineens sneller. Ik ben er zo vreselijk slecht in, ik struikel altijd half over mijn eigen voeten haha.


    Your make-up is terrible

    ik ken het,
    maar ik heb het niet.
    een vriendin heeft het wel en ze vind er niks aan

    Haha, ik heb het. Maar ik doe het niet omdat ik me dan schaam, omdat ik denk dat ik echt raar ben. ;$
    Is dat normaal dat ik mezelf zo snel schaam btw? ;o


    your eyes are like stars in the night.

    Dat heb ik ook. En het helpt ook niet echt dat me hond mee probeert te doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb dat ook, ik doe altijd gewoon de mii's die ernaast staan na, die doen namelijk ook die bewegingen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Omg, ik pleur altijd op mijn bek bij dat spel, lol. Ik heb niet de juiste oog-voet coordinatie, haha.

    Ik speelde dat eerst altijd bij een vriendin. Vond dat zo leuk :'D


    -

    Dat is zo verslavend, ik wii te vaak en ben er slecht in, oefening baart kunst dat wel!


    Don't dream your life, but live your dream!

    oww als ik er op zit doe ik dat altijd_O_. ik ben er erg goed in.xD me moeder heeft vroeger op steps soort iets gezeten ik schijn het geërfd te hebben(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, dat vind ik zo leuk :'D
    Ik speel het altijd, tot grote irritatie van mijn broers, haha :'D


    Never run out of reasons to smile...