• •Zes levenswaarheden.

    1. Het is onmogelijk om met je tong alle tanden van je bovenste gebit aan te raken.

    2. Alle idioten die de eerste waarheid gelezen hebben, hebben het geprobeerd ...

    3. ... en hebben ontdekt dat het een leugen is.

    4. Nu ben je aan het glimlachen omdat je een van die idioten bent.

    5. Straks ga je dit bericht doorzenden aan een andere idioot (of andere idioten) ...

    6. ... en je zal een stomme glimlach op je gezicht hebben terwijl je dat doet.

    Ik verontschuldig mij NIET om je dit bericht toegezonden te hebben.
    Ik ben ook zo een idioot en ik heb er behoefte aan om te weten dat ik niet de enige ben.


    xD

    1. Het is onmogelijk om met je tong alle tanden van je bovenste gebit aan te raken. Nope, das mogelijk

    2. Alle idioten die de eerste waarheid gelezen hebben, hebben het geprobeerd ...
    Nope, als je weet dat je het kan dan hoef je het niet te proberen

    3. ... en hebben ontdekt dat het een leugen is. Is het ook.

    4. Nu ben je aan het glimlachen omdat je een van die idioten bent. Zie je mijn gezicht? Ja? Zie je daar een glimlach op? Nee.

    5. Straks ga je dit bericht doorzenden aan een andere idioot (of andere idioten) ... Ik stuur nooit berichten door.

    6. ... en je zal een stomme glimlach op je gezicht hebben terwijl je dat doet. Hoe kan ik er een glimlach van op mijn gezicht krijgen als ik het niet eens doe.

    Devin schreef:
    Ik wist sowieso dat het kon dus ik probeerde het niet eens :'D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.