• Ik zag het op een site en dacht misschien is het wel een idee voor Quizlet.

    Belangrijk voor de mensen die niet precies weten wat het inhoudt!
    'Lucht je hart' is een ''plek'' waar je je hart kan uitstorten. Vaak doe je dit omdat je iets kwijt wilt wat je niet tegen je vrienden kan/wil zeggen. Het is een plek waar andere mensen niet op elkaars berichten reageren, want anders wordt het een beetje onoverzichtelijk.

    Ook is het een plek waar je alles kwijt kan, dus je hoeft je niet te schamen voor wat je kwijt wilt. :')

    Ohja nog iets, het kan van alles zijn.. Van ''ik-ben-verliefd'' of ''ik-haat-wat-er-gebeurd-is-op-school'' of dingen in die richting.

    Goed idee(:


    Me so good.

    Eeeeeeeeh,
    Mijn lip doet zeer? :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Eeeeeeeeh,
    Mijn lip doet zeer? :')

    hahaha. :3


    Life is a beautiful struggle

    xSnoepjex schreef:
    Goed idee(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb geen spijt van mijn keuze.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil niet naar school!! :(

    Ik haat het waar! Ik heb een kut klas, en de docenten zijn raar :S En het duurt gewoon veel te lang, je raakt ervan uitgeput


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik voel me leeg, zoals alle andere dagen.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik word gek van mijn broertje. Hij doet me in alles na, vooral in de muziek die ik luister enzo. En dan doet hij net alsof hij er alles over weet enzo, terwijl dat helemaal niet zo is.
    Mijn ouders zeggen dat hij dat doet omdat hij 'tegen me op kijkt' ofzo, maar ik blijf het irritant vinden. Hij moet zichzelf vinden en niet mij nadoen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    nerveus schreef:
    Ik wil niet naar school!! :(

    Ik haat het waar! Ik heb een kut klas, en de docenten zijn raar :S En het duurt gewoon veel te lang, je raakt ervan uitgeput
    ik heb hetzelfde als jij.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik verveel me. (krul)


    make a change.

    Moby schreef:
    Ik voel me leeg, zoals alle andere dagen.



    Jups, ik ook. D:


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Een meisje die ik ken is blijkbaar opgenomen met een vorm van anorexia, terwijl ik haar de laatste keer zag écht nogal mollig/dik was. Wtf. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik durf dus gewoon niet aan m'n ouders te vertellen dat ik een 4.5 voor scheikunde heb, gewoon omdat ik bang ben dat ze me niet goed genoeg vinden.


    It's time to be happy again.

    I always make the wrong decisions...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stage was leuk : DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.