• van het lachen. Lotte (Mungojellie) en ik schrijven een storie samen en serieus er zat zo'n grappig stukje in dat ik aan het huilen ben van het lachen.

    Hij stond op en trok zijn onderbroek uit. Oh god, hmm het is de perfecte penis.
    ‘Its him’ gilde ik. En ik staarde naar zijn penis. Ik hoorde in mijn gedachte Julie al de penis van Zack beschrijven op een deskundige lol methode.
    De penis is een goede lengte om aan te zuigen. Hij is ongeveer 14 centimeter lang en dat is de gemiddelde lengte. Als hij stijf zou zijn, wat hij blijkbaar probeert in te houden, dan zou de penis heel erg mooi zijn voor Rose. Maar wacht Rose… JE HOORT NIET MET ZACK TE SEKSEN, STOP ERMEE!
    Ik schudde mijn hoofd. Wow, oke dat was raar.
    © bron.

    En hierom moest ik dus zo hard lachen hè, hahaha. Ik ga hier compleet out.
    Hebben jullie dat ook wel eens?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 20:43 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahahaha Alleen jij weer.

    Mungojellie schreef:
    Hahahaha Alleen jij weer.

    Ik vind het serieus heel grappig. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op het moment even niet, you know, lolol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ehm, snap het niet? (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat klinkt alsof jullie er veel verstand van hebben inderdaad XD


    Life is hard and then we die

    Haha het klinkt wel grappig ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Seaside schreef:
    Op het moment even niet, you know, lolol.

    Ik snap je helemaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat klinkt alsof jullie er veel verstand van hebben inderdaad XD

    Ja, maar dat hebben we niet. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Degene die dat heeft geschreven is echt.. ziek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Degene die dat heeft geschreven is echt.. ziek.

    Nou ik zie er de humor wel van in. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahahah fail, 6 centimeter. lucifertje (nerd)

    Haha, toen ik het helemaal las, begon ik ook te lachen, ja.(krul)


    effort never betrays you

    6 cm is wel heel klein ey! :'O


    ars moriendi

    Ik ging heel droog dat hele hoofdstuk lezen, en ohmygod de tranen lopen nog over mijn gezicht van het lachen! xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Heavily schreef:
    Ik ging heel droog dat hele hoofdstuk lezen, en ohmygod de tranen lopen nog over mijn gezicht van het lachen! xd

    Ahahaahaha humor _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.