• Ja. De vraag lijkt me duidelijk: Wat maakt jou nou uniek? En we gaan niet zeggen, ik ben niet uniek of van al die andere stomme reactie. Als dat moet: Dan reageer je maar niet!

    ps. het liefst over je innerlijk en niet over je uiterlijk.

    Nou ik begin:
    Dit maakt mij uniek:
    ~ Mijn muziek smaak. Ik heb een hele apparte muziek smaak.
    ~ Mijn passie voor judo.
    ~ Mijn eigenwijsheid waardoor ik mijn droom heb achter nagegaan omdat ik naar niemand heb geluisterd behalve naar me eigen.
    ~ Dat onlangs wat ik ook mee maak, ik kom er altijd weer boven op.
    ~ Ik weet wat ik wil.
    ~ Dat ik bang ben voor balonnen die bij mijn gezicht klappen.
    ~ Ik meestal de kleinste ben en meestal ook de jongste.
    ~ Ik over gevoelige oren heb.



    Nu jullie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet, rofl. Ik zal wel niet uniek zijn. XDD

    ~ Qua muziek- en kledingstijl ben ik heel anders dan alle anderen om mij heen.
    ~ Ik heb een penvriendin (of beter gezegd, mailvriendin) in Japan.
    ~ Ik ga Japanologie studeren aan de universiteit volgend jaar, hoewel de meesten dat maar een rare richting vinden.
    ~ Ik hou ervan om verhalen en gedichten te schrijven maar het maakt me eigenlijk niet veel uit of mensen deze lezen of niet. Ik plaats ze enkel op Quizlet omdat ik het stom vind om er helemaal niets mee te doen.
    ~ Ik ben heel verlegen maar tegelijkertijd heel luidruchtig.
    ~ Ik kan enkel verhalen schrijven als het horror of thriller is. Ik heb eens een romantisch drama proberen schrijven (hoewel ik me helemaal niet voor dat genre interesseer) maar het trok eerlijk gezegd nergens op.
    ~ Alle verhalen die ik schrijf hebben op een of andere manier met de dood te maken.
    ~ Hoewel ik bijna over negatieve onderwerpen schrijf, ben ik zelf een heel vrolijk persoon.
    ~ Ik hou niet van shoppen, ik bestel mijn kleding liever via internet.
    ~ Ik hou ook niet van fuiven. Het liefst van al luister ik in mijn eentje op mijn kamer naar muziek.
    ~ Ik kan heel geobsedeerd doen over bands waar ik naar luister maar heb een hekel aan fangirls.
    ~ Ik heb een uiterste hekel aan romantiek in films/verhalen.
    ~ Ik kan met alle voorwerpen een gesprek aangaan, maar wel in het Engels. Soms komt mijn moeder mijn kamer binnen en vraagt ze: "Tegen wat ben je nu weer aan het praten?"
    ~ Ook praat ik vaak gewoon luidop. Dan praat ik niet tegen mezelf maar ook niet tegen iets anders.
    ~ Ik heb altijd het gevoel dat mijn posters alles kunnen zien/horen wat ik doe/zeg. Maar blijkbaar is dat niet abnormaal, mijn zus heeft dat ook.
    Dat is al waar ik momenteel op kan komen, hoewel ik denk dat veel van deze dingen niet echt uniek zijn.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Iedereen is toch uniek (krul)


    -

    Ik ben uniek.
    -Ik heb een vreemde deuk in mijn been.
    -Ik ben zo koppig als de pest. Als ik ergens mijn zinnen op heb gezet krijg ik het ook.
    -Ik ben 1.74 lang ben en nog op hoge hakken loop.
    -Ik ben wie ik nou eenmaal ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mistress schreef:
    (...)

    Jij bent uniek omdat je onderdanig kan zijn en behulpzaam bent. Twee pluspunten waar veel mensen de waarde van zijn vergeten en niet mee om weten te gaan.





    Ik ben uniek omdat ik creatief ben en met mijn volle hart hou van creativiteit, leven en genieten(en kan vergeven). Ik ben uniek omdat ik mezelf ben. (krul)
    Haha dankjewel :$ Ohja, vergeven, dat kan ik ook nog


    Life is hard and then we die

    Ik ben uniek vanwege:
    -Mijn optimistische woorden. Ik ben erg positief ingesteld en zie in ieder mens wel iets goeds
    -Mijn eeuwige gezeur over elkaar niet pijn doen, vrede proberen te stichten en waarom goed nou beter dan kwaad is.


    Our perspective only changes when we change our position.

    - Mijn muzieksmaak.
    - Mijn soms jongensachtige karakter.
    - Het feit dat ik zo gek ben als een deur.
    - Mijn nuchterheid.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 18:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat mij uniek maakt:
    - Mijn vastberadenheid; als ik iets écht wil, zal ik niet rusten voor ik het heb (bereikt).
    - Mijn veelzijdige smaak; ik hou van veel dingen tegelijk, alle stijlen door elkaar gemixt.
    - Mijn positieve kijk op dingen.
    - Het feit dat ik in het dagelijks leven enorm hard kan zijn, maar als ik ook maar iets wat een beetje zielig is zie op tv komen de tranen bijna direct (en dat is niet dat ik overgevoelig ben, volgens mij)
    - Mijn overduidelijke karakter en dat ik je toch nog vaak kan verrassen met mijn onvoorspelbaarheid.

    Verder kan ik echt niets verzinnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ~ Ik maak af waar ik aan begonnen ben
    ~ Ik een hekel heb aan insecten
    ~ Ik denk niet na voordat ik wat zeg
    ~ Ondanks wat er ook gebeurd ik blijf positief en uit dit niet aan de buitenwereld
    ~ Ik klaarsta voor mijn vrienden wanneer zij het ook moeilijk hebben
    ~ Ik hartstikke onzeker ben, maar niemand dit merkt aan me

    Kortom ik weet veel te verdoezelen voor de buitenwereld wat betreft mijn gevoel.


    La credenza è una medicina contro il timore

    - Omdat ik voetbal in een jongensteam, en dit klinkt misschien eigendunkerig ik even goed ben als de jongens, en ooit beter als mijn tegenstander.
    - Ik vroeger kanker heb gehad, overleeft en nu een groot litteken op mijn buik heb.
    - Ik allemaal verhalen fantaseer.

    Maar kan ik eigenlijk niet echt bedenken.
    Maar iedereen is uniek!


    <3

    Dunno.
    you tell me
    :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben uniek omdat ik mezelf alleen aan mijn vriendinnan durf te laten zien.
    Denk ik. Het komt er op neer dat mensen me denken te kennen. Maar ik eigelijk een heel groot deel over mezelf bij mezelf houd omdat ik ook nog naar een groot deel van mezelf moet vinden. Iets waar ik nu nogal mee bezig ben.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    ~ Mijn muziek smaak; hardcore, hardstyle in combinatie met Nick & Simon.
    ~ Ik ben erg muzikaal maar ik doe er niks mee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    - Overgevoelig.
    - Veruit altijd de kleinste.
    - Ik doe onbewust moeilijk als het makkelijk kan.
    - Mijn onzekerheid blijft aanhouden, groeit nooit!

    En zo heb ik nog wel van die onnozel dingen die me niet uniek maar wel raar of zo maken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben uniek, omdat:
    - Ik mijn hele vuist in mijn mond kan steken. (ja, daar beleef ik lol aan, ja)
    - Ik hele vreemde, aparte humor heb.
    - Ik me vaak genoeg voor schut zet in het openbaar, maar dat niet erg vind.
    - Ik meestal zeg wat ik denk.