~ Qua muziek- en kledingstijl ben ik heel anders dan alle anderen om mij heen.
~ Ik heb een penvriendin (of beter gezegd, mailvriendin) in Japan.
~ Ik ga Japanologie studeren aan de universiteit volgend jaar, hoewel de meesten dat maar een rare richting vinden.
~ Ik hou ervan om verhalen en gedichten te schrijven maar het maakt me eigenlijk niet veel uit of mensen deze lezen of niet. Ik plaats ze enkel op Quizlet omdat ik het stom vind om er helemaal niets mee te doen.
~ Ik ben heel verlegen maar tegelijkertijd heel luidruchtig.
~ Ik kan enkel verhalen schrijven als het horror of thriller is. Ik heb eens een romantisch drama proberen schrijven (hoewel ik me helemaal niet voor dat genre interesseer) maar het trok eerlijk gezegd nergens op.
~ Alle verhalen die ik schrijf hebben op een of andere manier met de dood te maken.
~ Hoewel ik bijna over negatieve onderwerpen schrijf, ben ik zelf een heel vrolijk persoon.
~ Ik hou niet van shoppen, ik bestel mijn kleding liever via internet.
~ Ik hou ook niet van fuiven. Het liefst van al luister ik in mijn eentje op mijn kamer naar muziek.
~ Ik kan heel geobsedeerd doen over bands waar ik naar luister maar heb een hekel aan fangirls.
~ Ik heb een uiterste hekel aan romantiek in films/verhalen.
~ Ik kan met alle voorwerpen een gesprek aangaan, maar wel in het Engels. Soms komt mijn moeder mijn kamer binnen en vraagt ze: "Tegen wat ben je nu weer aan het praten?"
~ Ook praat ik vaak gewoon luidop. Dan praat ik niet tegen mezelf maar ook niet tegen iets anders.
~ Ik heb altijd het gevoel dat mijn posters alles kunnen zien/horen wat ik doe/zeg. Maar blijkbaar is dat niet abnormaal, mijn zus heeft dat ook.
Dat is al waar ik momenteel op kan komen, hoewel ik denk dat veel van deze dingen niet echt uniek zijn.
Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.