• Ja, mijn vorige lerares. Ik zei tijdens aardrijkskunde dat er een New Orleans in Amerika lag. Zij zei dat er in Amerika ook een New Amsterdam is. En ik keek haar dus raar aan (New Amsterdam was de naam van New York City in de 17de eeuw). Laatst zei ze ook dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking protestants was, maar dat was heel lang geleden, denk ik (correct me if I'm wrong) en nu zijn ze toch het meest katholiek? Ach ja. Soms is het best wel grappig, dan denk je echt zo van, 'Hoelang heeft zij onder een steen geleefd?' Of 'Hoe oud is zij?'. Haha, het is niet erg ofzo. Maar viel me op, gewoon. Hebben jullie ook van die leraren?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Mijn geschiedenis leraar is zo, haha. Precies zo.

    Hij kon niet eens een Blackberry die hij afgepakt had uitzetten, haha :'D


    Hope goes lost but never dies.

    De meerderheid van de bevolking is volgens de cijfers niet eens bij een kerk betrokken.
    Maar, verder: nee.


    I am an idiot, I move.

    Nash schreef:
    De meerderheid van de bevolking is volgens de cijfers niet eens bij een kerk betrokken.
    Maar, verder: nee.


    Ohja. Sorry.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Nash schreef:
    De meerderheid van de bevolking is volgens de cijfers niet eens bij een kerk betrokken.
    Maar, verder: nee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nash schreef:
    De meerderheid van de bevolking is volgens de cijfers niet eens bij een kerk betrokken.
    Maar, verder: nee.

    neexD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Wallflower schreef:
    Mijn geschiedenis leraar is zo, haha. Precies zo.

    Hij kon niet eens een Blackberry die hij afgepakt had uitzetten, haha :'D

    Hahaha mijn Geschiedenis leraar heeft zelf een Blackberry en een Macbook waar ie de hele dag achterzit. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij zijn in Nederland sinds calvijn al voor de meerderheid protestants, ook al doen we er veel minder mee ;)

    Boven de rivieren is grotendeels protestants, onder de rivieren voornamelijk katholiek.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wallflower schreef:
    Mijn geschiedenis leraar is zo, haha. Precies zo.

    Hij kon niet eens een Blackberry die hij afgepakt had uitzetten, haha :'D


    Whaha, die is geniaal *als dat bij ons gebeurde zouden we stuk lachen xD*


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn GS leraar komt uit het stenentijdperk. Hij snapt bijna niets van computers. En bijna elk lokaal heeft een activboard. Maar zijn lokaal niet. Nee, hij gebruikt een overheadprojector uit het jaar 0. En dan gebruikt hij ook niet eens een beamer -.-' Alles wordt geprojecteerd op de muur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JAAAA onze aardrijkskunde lerares kan niet eens een computer aankrijgen xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wist ik al. Daarom heet het ny's baseballteam (of whatever) 'Yankees' dat komt van Jan en Kees, er liepen er duizenden rond met die naam in New Amsterdam (Ne York dus..)


    Get outta my head!