Ik lig hier best wel plat te gaan 8D
Iedereen denkt dat de Newbies Q bestormen maar stiekem is daar niks van waar 8D
Bij veel mensen valt het knopje "forum" ineens gewoon heel erg op -Out-
Die mensen zitten hier gewoon al best een tijdje, maar nu hebben ze ineens het knopje "forum" gevonden, denk ik 8D
-Oké ik geef toe, bij mij heeft het ook 2 maanden geduurt voordat ik door had dat Q een forum had-
Stiekem vind ik het geniaal 8D
Om dit topic nuttig/slotvrij -Ja ik ben lekker eerlijk, de meeste mensen zeggen gewoon "Om dit topic nuttig te houden" maar ze bedoelen ook gewoon stiekem "Om dit topic slotvrij te houden" x'd- te houden:
Wie kwam er ook zo laat achter dat er een knopje "forum" is? 8D
-
9 jan 2011 - 11:419 jan 2011 - 11:57
ik niet maar ik zat vroeger gewoon niet zo vaak op het forum
"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz
9 jan 2011 - 11:58Na een lange tijd niet op Q gezeten te hebben wilde ik weer eens een verhaal gaan lezen. Toen was ik mijn wachtwoord vergeten en ging een nieuw account aan maken en toen viel me ineens het knopje forum op. En toen ben ik er niet meer weggegaan
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
9 jan 2011 - 12:00DEREK schreef:
Ik ik zat hier vanaf 2007 en in 2008 kwam ik er pas achter dat er een forum was, omdat ik eerst altijd alleen maar schreef en verhalen las, meer niet.'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon
9 jan 2011 - 12:04Ik zat hiervoor op Girlscene, dus ik dacht al dat ze hier een forum hadden 8D
I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.
9 jan 2011 - 12:07Ik vond het forum al meteen, maar de eerste maand ontliep ik het een beetje
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
9 jan 2011 - 12:089 jan 2011 - 12:08Funk schreef:
Oh, kwam dat door gaby die meteen weg werd gejaagd daar? haha.
Ik zat hiervoor op Girlscene, dus ik dacht al dat ze hier een forum hadden 8Dit's so empty living behind these castle walls
9 jan 2011 - 12:08WBitch schreef:
Ik wilde 5 sterren halen. Zag ik staan: Forum berichten. Dus ik zoeken: Forum. En vandaar ben ik hier.
Voor mij geld het zelfde. En zinsdien zit ik er best veel op. Best vaag eigenlijk.If you don't live for something, you will die for nothing.
9 jan 2011 - 12:13Ja, bij mij duurde het ook een maand of twee. (:
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
9 jan 2011 - 12:13Ha, ik op dezelfde dag
Want ik vond Girlscene best zuigen - ja daar kom ik vandaan en vergeef me, iedereen maakt fouten - so yeah, daarom ben ik hier.No growth of the heart is ever a waste
9 jan 2011 - 12:15het duurde volgens mij 3 maanden voor dat ik erop klikte
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
9 jan 2011 - 12:15Tanzdiktator schreef:
Ha, ik op dezelfde dag
Want ik vond Girlscene best zuigen - ja daar kom ik vandaan en vergeef me, iedereen maakt fouten - so yeah, daarom ben ik hier.
geniale reactie"Ignite, my love. Ignite."
9 jan 2011 - 12:16Witherwings schreef:
Ik zat hier ongeveer een jaar op en toen vond ik het forum 8DNone but ourselves can free our minds.
9 jan 2011 - 12:17ik lekker laat pas:Y)
Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now
9 jan 2011 - 12:18Tanzdiktator schreef:
Ha, ik op dezelfde dag
Want ik vond Girlscene best zuigen - ja daar kom ik vandaan en vergeef me, iedereen maakt fouten - so yeah, daarom ben ik hier.
Ik vergeef je
Maar wat ik nooit heb begrepen, waarom die mensen op Girlscene overal zo serieus en boos op reageren 8D
Nee, nog cuwler, het is Girlscene vragen ze bij je aanmedling: "Ben je een jongen of meisje?" Out