• Ik Zat weer is na te denken.als ik ooit mijn leven zou beindigen wat zou ik dan in mijn afscheidsbrieven zetten. Nou ik zou er minstens 3 schrijven denk ik : 1 voor mijn ouders,1 voor mijn beste vriendin & 1 voor al die mensen van quizlet die mijn hart hebben gestolen.
    Aan mijn ouders zou ik dit schrijven :

    Lieve Mam en Pap,

    Ik denk dat jullie wel van me hebben gehouden ook al lieten jullie het niet zo vaak merken als ik wou. Ik weet dat jullie me alleen maar gelukkig zouden willen zien en opgroeien maar ik wil geen leven als dit. Jullie lieten me vaak naar voelen en ook al weet ik dat jullie het misschien niet zo bedoeld zullen hebben maar jullie deden me verschrikkelijk pijn van binnen. Ook als jullie ruzie hadden voelde ik me naar en wenste ik dat ik liever nooit geboren was. Ik kan niet meer leven zoals het nu gaat.
    Misschien tot ooit..

    Jullie Dochter…
    Nicol


    Aan myn beste vriendin :

    Lieve Saskia,

    Je bent mijn beste vriendin en dat zul je altijd blijven. Je hebt mijn hart gestolen met je vrolijkheid en je liefheid. Je was net als ik anders dan de meeste andere kinderen. Ik kon met je lachen en met je huilen maar vooral overal over praten. Muziek,Jongens en alles wat ik maar voelde. Ik kon altijd bij je zijn. Weetje nog onze fantasie over kauwgum tom? Ik zal het nooit vergeten. Of die keer dat ik bij je kwam omdat ik ruzie had met mijn moeder? Ik was zo verdrietig en boos maar jij beurde me meteen weerop.
    Ik zal je nooit vergeten Sass,

    Xx Nicol


    Aan al die meiden van quizlet :

    Lieve Siham,Ivy,Char,Lize,Anouk,Julia,Julia,Anouk,Evy,Eva,Kim,Patricia,Astrid,Anke,Patricia,Kira en al die andere meisjes…

    Jullie lieten me altijd vrolijk voelen wanneer ik verdrietig of boos was. Jullie beurden me op en ik hou van jullie. Ik ken jullie niet eens in het echt maar onze vriendschap was zeker echt. Wat ik jullie even zou willen zeggen :
    Jullie lieten me nooit vallen,jullie geloofden in mij,jullie beurden me op en lieten me stralen.als ik moest huilen huilden jullie mee en als ik moest lachen lachten jullie mee.Als een van jullie zich naar voelden was ik het ook en ik zal jullie nooit vergeten
    Vrienden voor het altijd.

    Xx Nicol


    ^^ dit betekend niet dat ik zelfmoord ga plegen fzo guys.. het is gewoon dat ik me opeens zoiets bedacht en tja....


    We can only learn to love by loving.

    o.O nu voel ik me Niet goed!!!!


    *He's the one.

    o.O nu voel ik me Niet goed!!!!


    dude ik ga heus geen zelfmoord plegen schatzie..
    dus wrm sou je je niet goed voele (A)


    We can only learn to love by loving.

    Omdat het zo lijktt!!!


    *He's the one.

    Omdat het zo lijktt!!!


    kee das mis. wel soo.. mr ik zou het tog nooit doen schatz benk te zielig voor nou goe (A) ?


    We can only learn to love by loving.

    nee!!!! Je moet zoiets niet schrijven nu ga ik wee rnaar dromen!!!


    *He's the one.

    Wooow.
    daar wil ik niet overnadenken pikka! :O
    xD


    AAP

    x'D


    *He's the one.

    ^^ Okee okee x3 wrm laat ik nu eigenlyk jullie zo sgrikke o_o?? x3 ach ja x3


    We can only learn to love by loving.

    Joa dat vraag ik me ook af bad Nicol!!!!


    *He's the one.

    omdat ons kinders bang worden bij heet eerste enge gebeuren.
    volgens mij is dat een neit nederlandse zin. :D:D


    AAP

    ^^ ahaahhh x3 ik begrypt jouw seer guht astrid en dat was een zeer goed nederlands zinne


    We can only learn to love by loving.

    Jaaah men acht woel! x'D


    AAP

    Nicol beloof ons dat ej me nooit zo bang meer maakt, ik had vn schrik dt jij zlfmoord ging plegen!! en anders kwam ik je wel redden!!


    *He's the one.

    ^^ Dude ik beloof het ik zal alleen nog zoiets plaatsen alsk egt zelfmoord pleeg (A) << nee doek tog nie denk ik.. als myn leve dn mr ook iets beter word x3


    We can only learn to love by loving.

    MOOI. :O
    want joe mag niet dood. :D


    AAP