• Nou, gister was alles normaal enzo, en toen werd ik vanochtend wakker.
    Ik zet m'n bril op (ja die heb ik.) En opeens ben ik een heel deel van mijn beeld kwijt. In de verte, zag ik dus bijna niks meer. En ik heb hoofdpijn. Dus ik heb geen idee hoe het kwam, en m'n ouders willen me naar docter sturen. (maar die is vet pedo, dus daar ga ik liever niet heen.) Maarja, ik wist niet dat je ogen in 1 dag echt ontzettend achteruit kunnen gaan. Vet raar dus, weet niet hoe het komt.
    tadaa.

    Raar


    (Be)lieve in (you)rself

    Je kunt altijd een andere dokter vragen, daar heb je recht op. En uhmm, misschien is het migraine?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb ook wel is een dagje slechter zicht. Soms zelfs 2 weken dat ik gewoon vager zie. Maar dat gaat wel weer over.:)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Puzzle schreef:
    Je kunt altijd een andere dokter vragen, daar heb je recht op. En uhmm, misschien is het migraine?


    Lol, en dan heb je slecht zicht opeens :'D?

    Maar wat zie je dan precies? Gewoon de helft van je beeld niet meer of kun je minder ver kijken ofzo?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Lol, en dan heb je slecht zicht opeens :'D?

    Gokje :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    SEMISLEKKER schreef:
    Maar wat zie je dan precies? Gewoon de helft van je beeld niet meer of kun je minder ver kijken ofzo?


    Neeh, minder ver. als ik vr probeer te kijken zoals nu naar de tv is het gwn heel wazig :'O terwijl dat gister gewoon oké was.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Neeh, minder ver. als ik vr probeer te kijken zoals nu naar de tv is het gwn heel wazig :'O terwijl dat gister gewoon oké was.

    dat is wel heel raar, zo'n groot verschil in een dag? Ik zou toch maar naar de dokter gaan. En dan moet je zeggen dat je een vrouwelijke dokter wilt, heb je ook geen last van die pedo. Of je neemt je vader mee.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat is wel heel raar, ik zou gewoon lang de opticiën gaan, en als die het ook heel raar vind, verwijzen zij je door naar een oogarts. =)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Neeh, minder ver. als ik vr probeer te kijken zoals nu naar de tv is het gwn heel wazig :'O terwijl dat gister gewoon oké was.

    Je kan dan beter naar de opticien dan naar de dokter gaan, de opticien heeft daar echt veel meer kennis in.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Je kan dan beter naar de opticien dan naar de dokter gaan, de opticien heeft daar echt veel meer kennis in.


    Uhu. maar ik denk niet dat Opticien die plotselinge verandering kan begrijpen.