• Het wordt een superhelden verhaal, omdat ik compleet obsessed ben en omdat ik net Megamind heb gezien.

    Rollen
    #1 vrouwelijke held
    #2 mannelijke helden
    #2 vrouwelijke schurken
    #1 mannelijk schurk

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Doopnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd: Ze zijn nog tieners
    Uiterlijk:
    Helden/schurkennaam:
    Helden/schurkenoutfit:
    Helden/schurkenkleur: Probeer dit aan te passen op de speciale kracht van je held/schurk, en niet allemaal dezelfde kleur
    Speciale kracht: Water, aarde, vuur, elektriciteit, noem maar op
    Titel?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 19:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb die flim met mijn kleine broetje gekeken supper grappig.

    Rol: vrouwelijke schurk
    Voornaam:Janneke
    Doopnaam: cat
    Achternaam: rooz
    Leeftijd: Ze zijn nog tieners 16
    Uiterlijk: lang rood krulden haar
    Helden/schurkennaam: cat
    Helden/schurkenoutfit: zwart lere moter pak
    Helden/schurkenkleur: Probeer dit aan te passen op de speciale kracht van je held/schurk, en niet allemaal dezelfde kleur (zwart
    Speciale kracht: Water, aarde, vuur, elektriciteit, noem maar op soort catwomen
    Titel? weet ik niet


    foto uiterlijk http://farm4.static.flickr.com/3039/2997560226_972c274b11.jpg

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 20:31 ]

    Doopnaam?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Rol: vrouwelijke schurk
    Voornaam: Nicole
    Doopnaam: Sophia
    Achternaam: Doncins
    Leeftijd: Ze zijn nog tieners: 15
    Uiterlijk: Erg knap, blond haar, blauwe ogen, erg dun, 1.74 m.
    Nicole
    Helden/schurkennaam: Lady Blonde
    Helden/schurkenoutfit: Een roze leren jurkje met daaronder een zwarte leren legging en hoge roze naaldhakken.
    Helden/schurkenkleur: Probeer dit aan te passen op de speciale kracht van je held/schurk, en niet allemaal dezelfde kleur: Roze/geel
    Speciale kracht: Water, aarde, vuur, elektriciteit, noem maar op
    Ze kan mensen elektrocuteren (sorry als ik het verkeerd schreef), en heeft erg veel handige gadgets, zoals haar lange nagels waarmee ze overal omhoog kan klimmen.
    Titel: Super teenagers
    wat een geweldige titel -.-'


    Me so good.

    Rol: vrouwelijke schurk
    Voornaam: Louise
    Doopnaam: Mary
    Achternaam: Smith
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Louise heeft wit, blonde haren en grijze ogen. Ze is rond de 1.65 en heeft een normaal figuur, ze is niet te dik maar ook zeker niet te dun. Ze heeft mooie vrouwelijke rondingen, waar maar al te veel meiden stik jaloers op zijn. Meestal zie je haar met jurkjes rondlopen in lichte kleuren, zoals wit, lichtroze of lichtblauw met daaronder een paar hakjes. Meestal vlecht ze haar haar in de nacht, waardoor ze in de dag perfect golvend haar heeft.
    Schurkennaam: Access. Dit betekent toegang. Ze gaf zichzelf deze naam omdat ze zelf vindt dat ze toegang tot alles in de wereld heeft. Deze naam is ook als een waarschuwingen dat ze overal kan opduiken en niks haar kan tegenhouden.
    Schurkenoutfit: Klik Als schurk heeft ze haar haren vast in een strakke knot gebonden en er springt geen haartje uit. Ze doet een zwart masker voor haar ogen en soms verft ze het rond haar ogen. Dit heeft een reden. Als ze denkt gepakt te worden dan verft ze het. Want als ze haar masker zouden afdoen zou iedereen zien wie ze is. Ze heeft een zwarte, strakke jurk aan met daaroverheen een soort van poncho met allemaal zwarte touwtjes. Onder haar jurk heeft ze een zwarte legging met zwarte laarzen met hakken. Ze doet zwarte langen armbanden om haar polsen en haar nagels zijn glittergrijs.
    Schurkenkleur: Blauw
    Speciale kracht: Elektriciteit
    Titel? The Battle of the heroes


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Maquined schreef:
    Doopnaam?


    Een volledige naam


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet geen rol, maar wil je me wel laten weten wanneer hij er op komt


    Live life limitless.

    Rol: Vrouwelijk held
    Voornaam: Daphne
    Doopnaam: Naomi Amy Roos Sophia
    Achternaam: Drew
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=193053 Heeft lang krullend haar, met knal groene ogen. Ze is 1,60. Ze heeft een normaal mooi figuur, Jongens fluiten haar vaak genoeg na. Ze heeft een lichtgetinte huid.
    Heldennaam: Sweatheart
    Heldenoutfit:

    http://www.hh-lingerie.eu/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/68676dd704f5214d8f8e140d67a8f1d3/1/2/12213.jpeg

    Heldenkleur: Lichtgroen/blauw
    Speciale kracht: Vuur, Zwaartekracht, Ontzichtbaarheid
    Titel; let be a hero

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 21:57 ]

    Rol: vrouwelijke held
    Voornaam: Claire
    Doopnaam: Anna
    Achternaam: Jones
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Bruin lang haar, blauw/groene ogen, ze is niet heel erg opvallend en je zou van haar ook niet verwachter dan ze een superheld is.
    http://1.bp.blogspot.com/_4U_4wkOg9F8/TCDmK-xn6TI/AAAAAAAAIsc/BveYTTHl-uo/s1600/elizabeth-gillies-complusive-cleaner-07.jpg
    Heldennaam: Sunspot
    Heldenoutfit: Ze heeft niet echt een speciaal outfit, ze veranderd in een meisje van vuur en ze is dan al bijna niet te herkennen.
    http://jootix.com/upload/DesktopWallpapers/cache/Fire-Girl-fire-girl-1920x1200.jpg
    Heldenkleur: Felle kleuren zoals Oranje, Geel, Rood
    Speciale kracht: Ze kan in een meisje van vuur veranderen, dus vuur :P ze krijgt extra energie van de zon.
    Titel? geen idee :P

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 22:30 ]


    When you believe your dreams come true

    Rol: Mannelijke held
    Voornaam: Anthony
    Doopnaam: Johnny
    Achternaam: Longoria
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Hij heeft blonde krullende haren tot aan zijn oren en zachte blauwe ogen . Hij heeft een licht getinte huidskleur . Hij is 1.75 en weegt 65 kilo . Hij is heel gespierd .Klik
    Helden/schurkennaam: BlueDanger
    Helden/schurkenoutfit: Geen outfit .
    Helden/schurkenkleur: Blauw
    Speciale kracht: Hij verandert is een water man , volledig omringd door water . Ook kan hij water doen bevriezen door er op te blazen . Hij kan water sturen en beheersen .
    Titel? Call Us Supper


    You make my life perfect ! <3