• Ik kwam ooit eens iets tegen op Quizlet en dat was echt raar. Het was dus een soort waarzegger, je had iemand in je hoofd. Jij moest vragen beantwoorden en hij moest raden wie je in je hoofd had. Hij zat er altijd echt boem op, hij kon zelfs dingen zeggen zoals ' je beste vriend ', ' je vader ' , ' je aartsvijand' maar ook ALLE bekende personen o.O Weet er iemand hoe die site heet want 't is echt vet leuk :D


    i hate everyone

    Mijne had hij allemaal fout. Ik had Buck Danny, Captain George Mainwaring, Suske en Matthias Schoenaerts.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oh nu heeft hij het wel goed ik had shakira in mijn hoofd LOL(lol)


    You are the dream. I am the dreamer.

    dat ding was best close. Ik dacht aan een muur en hij aan behang xD


    Alis volat propriis

    270311 schreef:
    Haha, ik ging alleen maar op 'Yes' klikken,
    kom ik uit op:
    'Some guy who always presses Yes'


    Haha, dat had ik ook, maar dan met 'No' :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    hahaha ik dacht aan mijn schoenen en zijn antwoord is "Something i don't know because it's not a character" verslavend spel


    You are the dream. I am the dreamer.

    GaGaLove schreef:
    hahaha ik dacht aan mijn schoenen en zijn antwoord is "Something i don't know because it's not a character" verslavend spel


    Dat had ik toen ik dacht aan een pistool:Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik had Madonna in mijn hoofd en ik kom uit op allerlei mensen die ik niet ken, en uiteindelijk op: The one who created this site"
    alsof ik daar aan denk;p


    Me so good.

    Als je mr. Bean in je hoofd hebt is het pas grappig dan vraagt hij echt van "does you character sleep with a teddy bear?"haha


    You are the dream. I am the dreamer.

    'Is your character gay?' 'yes' 'I think of... Jan Smit.'

    XDD jan smit is gay :'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 22:01 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    even kijken op die link hier boven dan :O


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ieuw, das eng. xd


    make a change.

    geweldig :'D
    Hij vroeg net wel 'Is your character a women" - Yes
    paar vragen later
    'Is your character a male?" - omfg


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind