• all summer long

    Het is zomervakantie en Gerard Piqué van FC Barcelona gaat op vakantie naar Californië, Amerika. Samen met Bojan Krkic van de zelfde club maken ze er een mannen vakantie van. Als hij op het strand ligt ziet hij Charlotte 'Charlie' Woodsen een Amerikaans meisje uit Californië, surfen in zee. Hij houd haar in de gaten tot dat hij haar niet meer boven ziet komen en Gerard Piqué twijfelt geen seconde, hij red het meisje uit zee, en voelt zich opslag aangetrokken tot haar. Er ontstaat een hechte band, die niet iedereen had verwacht. Maar het einde van de zomervakantie nadert, en Gerard Piqué moet weer bezig met zijn voetbal carrière. Ze beloven elkaar te schrijven, elk detail op de schrijven, ook al is het op een stukje wc papier of op een bonnetje, als ze maar schrijven.

    Rollen
    * Beste vriendin Charlotte (2x)
    * Vriendinnen van Barça spelers.
    Bojan heb ik weg gegeven aan Seduce =)
    * Zelfverzonnen rol -vind ik ook altijd wel leuk-

    Info
    * Rol:
    * Naam:
    * Tweede naam (?):
    * Achternaam:
    * Uiterlijk:
    * Hobby's:
    * School/werk:
    * Extra's:

    Alles invullen guapo, anders geen rol.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    * Rol: Vriendin Leo Messi
    * Naam: Juliet
    * Tweede naam (?): Alesana
    * Achternaam: Santiago
    * Uiterlijk: Juliet.
    * Hobby's: Schilderen, shoppen en lezen.
    * School/werk: Juliet werkt bij de plaatselijke supermarkt als zuivel-manager. (haha, die vond ik even stoer)
    * Extra's: Nunca :9~

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 16:55 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Blaugrana schreef:
    Hij houd haar in de gaten tot dat hij haar niet meer boven ziet komen en Gerard Piqué twijfelt geen seconde, hij red het meisje uit zee, en voelt zich opslag aangetrokken tot haar.

    Zo, toe maar! (nerd)

    Maar ik ben zo verschrikkelijk lui, ik kijk zo of ik rol ga invullen (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Apasionado schreef:
    (...)
    Zo, toe maar! (nerd)

    Maar ik ben zo verschrikkelijk lui, ik kijk zo of ik rol ga invullen (krul)

    Kim, doe niet zo lui en ga invullen 8D


    Hope goes lost but never dies.

    * Rol: Beste vriendin Charlotte
    * Naam: Genevieve "Vivi"
    * Tweede naam (?): Serene
    * Achternaam: McLaughin
    * Uiterlijk: Vivi Serene McLaughin
    * Hobby's: Surfen en voetbal
    * School/werk: Vivi werkt in een ijssalon terwijl ze voor visagiste studeert en haar studie onder het surfen begint te lijden.
    * Extra's: Vivi is altijd op het strand te vinden als ze niet in het ijssalon is. Vivi houdt ervan om te surfen en ze heeft twee tatoeages. Ééntje onder haar linker borst: "Solange", de naam van haar overleden moeder, en op haar onderrug staat: "A tear in the Ocean"


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    * Rol: BOJANS GF (:
    * Naam: Isabella
    * Tweede naam (?): Vivienna
    * Achternaam: Sanz.
    * Uiterlijk: Isabel.
    * Hobby's: Shoppen & Zingen onder de douche, ook houd ze wel van een potje actieve dingen zoals voetbal, een eindje hardlopen, en Fitnissen. Ook vind ze boeken lezen erg fijn.
    * School/werk: Isabella is nog maar negentien jaar dus nog bezig met haar studie, ze studeert nu kindergeneeskunde en dat is helemaal iets voor haar. Verder werkt ze als bij baantje in een kledingwinkel.
    * Extra's: Isabel haar levensmotto is: Live Laugh Love.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 18:28 ]


    Everything is worse without music.