• Nog lang geen Valentijns dag. Maar ik begin nu zo snel mogelijk. ik zoek nog twee hoofdrol spelers. Ik probeer de ontknopping op 14 december online te hebben.

    Op Valentijnsdag komen drie meisjes bij elkaar. Ze wedden dat ze aan het eind van de dag veel kaarten en éen date hebben. Dat is niet zo moeilijk als je knap bent. Maar dan word een opeens gestalkt en lijkt Valentijnsdag niet meer zo leuk te zijn.

    Rollen
    -2x hoofdrol Toyfriend,
    -Figuranten (zussen,broers,familie,vrienden ofzo)

    rol:
    naam:
    leeftijd(HR 17 t/m 21):
    karakter[uitgebreid]:
    leuk:
    haat:
    extra:

    niet de eerste maar beste

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 17:26 ]

    rol: hoofdrol
    naam: Tinsley Megan Collins
    leeftijd: 18
    karakter: Tinsley is een partygirl, waar te feesten valt is ze te vinden. Naast het uitgaansleven is ze een normaal rustig gezellig meisje, die werkt als net beginnend fotomodel. Daarnaast heeft ze ook nog een colum in een mode tijdschrift. Ze lijkt heel onschuldig, maar ze gaat over lijken.
    uiterlijk: Foto.
    leuk: Hockey. Mode. Films. Feesten. Drank.
    haat: Jongens die blijven plakken. Spinnen.
    extra: -


    No guts no glory.

    Dankje. ik zal kijken

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 15:26 ]

    rol: Hoofdrol
    naam: Olivia Emuels.
    leeftijd: 18
    karakter: Olivia is behulpzaam, aardig, slim en grappig. Ze weet altijd hoe ze mensen moet troosten. Ze heeft veel gevoel voor sarcastische humor en maakt dan ook veel grapjes. Olivia is een soort leider, ze kan goed plannen en wint altijd in een discussie. Soms kan ze jaloers overkomen en koppig zijn, maar alleen als ze haar zin niet krijgt.
    uiterlijk: Olivia
    leuk: Piano
    haat: Olivia haat onverzorgde en jaloerse mensen.
    extra: Ze werkt al een tijdje als model.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 15:31 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.