• AMSTERDAM - Een 10-jarig meisje is de enige overlevende van een vliegtuigongeluk in het westen van Venezuela. De vijf anderen aan boord waren vermoedelijk familieleden van het kind.
    © ANP2Het kleine vliegtuigje lijkt te zijn vertrokken vanaf het eiland Margarita om naar Valles de Tuy te vliegen, zo'n dertig kilometer ten zuidoosten van de hoofdstad Caracas.
    De twee mannen en drie vrouwen aan boord kwamen om, het meisje bleef ongedeerd.
    De oorzaak van het ongeluk is nog onbekend.

    Bron: Nu.nl


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Raar dat alleen zij het overleefd, dat zou echt een hele grote shock voor haar geweest zijn. Arm meisje. :c


    your eyes are like stars in the night.

    Arm meisje, nu heeft ze dus waarschijnlijk geen familie meer!
    O;
    wat erg..


    Me so good.

    Dat is zo zieeeelig! ):

    Oh nee, krijgen we dalijk weer dat gezeik net zoals dat jongetje van vorig jaar.


    Today will be Girl's Day party with you~

    xSnoepjex schreef:
    Arm meisje, nu heeft ze dus waarschijnlijk geen familie meer!
    O;
    wat erg..

    Dan zal ze wel een héle kleine familie moeten hebben ;o


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vraag me altijd af wat beter voor zo'n kind is, doodgaan of blijven leven. Ze maakt een ontzettend heftig ongeluk mee, en verliest een groot deel van haar familie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    auwtch ;o
    wat rot voor haar :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Spain schreef:
    Ik vraag me altijd af wat beter voor zo'n kind is, doodgaan of blijven leven. Ze maakt een ontzettend heftig ongeluk mee, en verliest een groot deel van haar familie.


    Daar zit ik ook heel de tijd aan te denken.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dan zal ze wel een héle kleine familie moeten hebben ;o

    Ik bedoel dat waarschijnlijk haar ouders en oom en tante ofzo dood zijn, dat is toch al veel familie, misschien heeft ze alleen nog maar een opa of oma?


    Me so good.

    ik zou niet weten of het dan nog leuk is om te leven, dik trauma ;o
    echt zielig! ;c


    T O K I O H O T E L < 3

    1988 schreef:
    Dat is zo zieeeelig! ):


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dit klinkt misschien hard, maar dan kon ze beter ook dood zijn. Wie heeft ze nu nog dan? En nu zal ze altijd met een trauma rond blijven rondlopen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Dit klinkt misschien hard, maar dan kon ze beter ook dood zijn. Wie heeft ze nu nog dan? En nu zal ze altijd met een trauma rond blijven rondlopen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat is zo rot! Als ik zoiets hoor denk ik altijd bij mezelf, als ik dat was, was ik liever dood geweest!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    Dat is zo rot! Als ik zoiets hoor denk ik altijd bij mezelf, als ik dat was, was ik liever dood geweest!


    Mee eens.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.