• Abby heeft al 4 jaar een geheim dat ze tegen niemand mag vertellen. Alleen haar broers weten er van en binnen kort ook haar broetje. Als het gezin naar La Push verhuist voor Abby's moeders werk wordt Abby al gauw verlieft op Seth, een van de jongens die daar woont. Maar kan Loulou wel de relatie in stand houden met haar geheim? En wat heeft Seth allemaal te verbergen?


    Ik zoek:
    1x nieuwe bff van Abby Shithead
    1x broer van 11
    1x broer van 15 Shithead
    1x broer van 13 Patronize
    3x nieuwe vriendinnen van Abby. Patronize, Purplecow, Atmosphere
    1x Oude vriendin van Abby. Shithead


    wat wil ik weten:
    rol:
    naam:
    Achternaam:
    leeftijd:
    hobby's:
    loves:
    Hates:
    uiterlijk+foto:
    Innerlijk:
    Extra:

    Ohja! Dingen om te weten: Abby is 14. Vampieren komen er bijna niet in voor de achternaam van Abby word Meyer!



    Kies de beste niet de eerste.(A)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 22:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ikke wil nieuwe bff van Abby, wacht even dan ga ik alles effe invullen ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    rol: bff Abby
    naam: Aubrey Savannah
    Achternaam: Dunn
    leeftijd:16
    hobby's: Basketball, jankfilmen kijken, marathon lopen
    loves:Gitaar spelen, zonsondergang, gezellig verhalen aanhoren bij het kampvuur
    Hates: Ruzie, de zee, zwarte kraaien
    uiterlijk+foto: Aubrey heeft zeeblauwe ogen en lang blond , golvend haar tot op haar schouders. Haar kledingstijl kun je beschrijven als classic. Ze houd van de welbekende little black dress en mooie parelkettingen. Ze heeft nooit veel make-up op meestal alleen een beetje mascara en lipgloss. [url=http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://zippybites.com/wp-content/uploads/kristen-bell.jpg&imgrefurl=http://zippybites.com/uncategorized/hot-or-not-2/attachment/kristen-bell/&usg=__bzvHUkLPDY1GPIVJDQt2zmEjlmM=&h=432&w=385&sz=61&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=ryUt0caVP-l6iM:&tbnh=151&tbnw=132&prev=/images%3Fq%3DKristen%2Bbell%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1259%26bih%3D823%26tbs%3Disch:10%2C3&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=642&vpy=95&dur=422&hovh=238&hovw=212&tx=115&ty=138&ei=0LInTdjrOIOW8QP925SCBw&oei=0LInTdjrOIOW8QP925SCBw&esq=1&page=1&ndsp=27&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1259&bih=823
    ]klik[/url]
    Innerlijk: Aubrey is een vrolijk en zelfstandig meisje. De meeste mensen mogen haar om haar stralende persoonlijkheid. Ze haat ruzie en is dan ook meestal iedereen te vriend. Ze is er zorgzaam en vind het belangrijk dat je mensen te hulp moet schieten als ze dat nodig hebben. Ze leeft voor de muziek en haar gitaar is haar allerbeste vriend.
    Extra: Uhm ja als titel : This relationship can't stand if we both have a secret ;)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 17:43 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    rol: Vriendinnetje Paul en nieuwe vriendin Abby (zelf verzonnen rol )
    naam:Lysandra Allison
    Achternaam: Bellargus
    leeftijd: 15 jaar
    hobby's: Gitaar spelen , poëzie en lange wandelingen in het bos .
    loves: Muziek , Poëzie ,Orde , natuur en dieren
    Hates:Water , ruzie , gevechten, wanorde en dieren mishandelaars
    uiterlijk+foto: Foto 1 Foto 2 Lysandra heeft blonde krullende haren en blauwe ogen . Ze is 1.65 meter en slank gebouwd .
    Innerlijk: Lysandra is een rustig en verlegen meisje . Ze is niet zo spraakzaam , maar heeft wel een luisterend oor . En mensen voelen zich al rap op hun gemak bij haar . Ze is erg ordelijk en zorgzaam en houd dus absoluut niet van wanorde .Ze is niet echt een meisje - meisje . Ze draagt graag dingen die haar gewoon gemakkelijk zitten . Bv: Een (skinny) jeans , een t-shirt en sneakers . Ze is ook nogal wantrouwig en merkt het rap als iemand niet te vertrouwen is . Ze doet alles voor haar familie en vrienden en zorgt er voor dat er ze niks kan over komen en is daarom soms een beetje overbeschermend .
    Extra: Lysandra is nog geen vampier omdat carlisle het niet aan kan een gezond iemand van zijn leven te beroven . Lysandra is op haar 17e verliefd geworden op Paul en woont nu al 3 jaar bij hem . Ze zijn onafscheidelijk .

    Laat weten of ik de rol heb dankje x

    Heb het zonet verandert is het goed nu?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 17:08 ]


    You make my life perfect ! <3

    linky1997 schreef:
    rol: Vriendinnetje Carlisle en nieuwe vriendin Abby(als er vampieren in mee doen anders verander ik het , zelf verzonnen rol )
    naam:Lysandra Allison
    Achternaam: Bellargus
    leeftijd: 20 jaar
    hobby's: Gitaar spelen , poëzie en lange wandelingen in het bos .
    loves: Muziek , Poëzie ,Orde , natuur en dieren
    Hates:Water , ruzie , gevechten, wanorde en dieren mishandelaars
    uiterlijk+foto: Foto 1 Foto 2 Lysandra heeft blonde krullende haren en blauwe ogen . Ze is 1.65 meter en slank gebouwd .
    Innerlijk: Lysandra is een rustig en verlegen meisje . Ze is niet zo spraakzaam , maar heeft wel een luisterend oor . En mensen voelen zich al rap op hun gemak bij haar . Ze is erg ordelijk en zorgzaam en houd dus absoluut niet van wanorde .Ze is niet echt een meisje - meisje . Ze draagt graag dingen die haar gewoon gemakkelijk zitten . Bv: Een (skinny) jeans , een t-shirt en sneakers . Ze is ook nogal wantrouwig en merkt het rap als iemand niet te vertrouwen is . Ze doet alles voor haar familie en vrienden en zorgt er voor dat er ze niks kan over komen en is daarom soms een beetje overbeschermend .
    Extra: Lysandra is nog geen vampier omdat carlisle het niet aan kan een gezond iemand van zijn leven te beroven . Lysandra is op haar 17e verliefd geworden op Carlisle en woont nu al 3 jaar bij hem . Ze zijn onafscheidelijk .

    Laat weten of ik de rol heb dankje x


    Wil je even aan passen, Aangezien de vampieren er bijna niet in voor komen en Abby 14 is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol: Bff van Abby
    Naam: Alysse
    Achternaam: Gaskarth
    Leeftijd: 15 jaar
    Hobby's: Streetdance; Funky-Groove; drummen; alle muren van haar huis voltekenen met alcoholstift.
    Loves: All Time Low; vrolijke mensen; haar grenzen net overschrijden; haar hobby's; bij haar grote broer Alex Gaskarth zitten [hechte broer-zuster band, komen erg goed overeen, betekenen alles voor elkaar]
    Hates: Justin Bieber; mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, mensen die duidelijk iets verbergen voor haar; arrogante mensen
    Uiterlijk: Rood, stijl haar tot onder schouders. Helder blauwe ogen. Lange benen, mooi figuur. 1m65
    Innerlijk+Extra: Alysse is vrolijk en werkelijk altijd druk en hyper, net zoals haar broer Alex. Die twee zijn onafscheidelijk en vanaf iemand een slecht woord naar hem werpt, haat Alysse die persoon. Omgekeerd idem, al doen grote broers natuurlijk net iets anders bij hun kleine zusje >:'D. Zoals gezegd drumt Alysse graag en ze drumt ook vaak eens mee met haar broers band, wat overigens haar lievelingsband is. Als je bij Alysse bent, hoor je altijd wel een liedje van hen. Ze tekent haar hele huis onder [wat overigens erg mooi is]. Alysse overschrijdt haar grenzen vaak net. Zeg je stop, gaat ze toch nog even door. Ze is niet snel afgeschrikt en wordt aangetrokken door gevaarlijke dingen. Ze kent bijna geen angst, wat wel vaker in haar nadeel speelt en haar en haar vrienden in de problemen werkt. Nog een laatste punt aan Alysse: ze is paranormaal begaafd. Ze ziet vaak geesten en kan met de andere wereld communiceren. Ze wordt vaak geholpen door geesten, maar moet ook vaak dingen doen voor geesten. Sommigen waarschuwen haar voor gevaarlijke dingen of slechte mensen, maar anderen doen het tegenovergestelde en laten haar vreselijke dingen doen. Ze is al drie keer in haar leven bezeten geweest door een geest, 1 keer heeft Abby ervan meegemaakt. Als ze bezeten is, is het alsof er geen leven meer in haar zit. Haar stem klinkt vervormd en ze is in staat om haar geliefden wrede dingen aan te doen.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:44 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    rol: De boswachter 8D
    naam: Sarita tricia Gaylord.
    Achternaam: Gaylord
    leeftijd: 89
    hobby's: wildplassen
    loves: honden temmen >: D
    Hates: de dikke boze wolf
    uiterlijk+foto:
    Innerlijk: heel er aardig, brouwt liefdes drankjes voor eenzame mensen.
    Extra: heeft superkrachten, en kan zichzelf veranderen naar een kat >:D

    _
    amen


    They fell in love, didn't they?

    target schreef:
    rol: De boswachter 8D
    naam: Sarita tricia Gaylord.
    Achternaam: Gaylord
    leeftijd: 89
    hobby's: wildplassen
    loves: honden temmen >: D
    Hates: de dikke boze wolf
    uiterlijk+foto:
    Innerlijk: heel er aardig, brouwt liefdes drankjes voor eenzame mensen.
    Extra: heeft superkrachten, en kan zichzelf veranderen naar een kat >:D

    _
    amen


    Nou series tric...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol: Broer van 15
    Naam: Stephan
    Achternaam: Meyer
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Met zijn vrienden, James, Roy en Thijs naar verschillende cafés. Stephan mag van Thijs wel eens zijn motor gebruiken. Thijs heeft hem daar op leren rijden ondanks dat hij nog maar 15 is. Dit doet hij als zijn ouders en Abby niet kijken. Stephan leerd zichzelf ook Italiaans. Zijn vriendinnetje Cita, is namelijk Italiaans. Met haar gaat hij vaak naar allerlei dingen. Abby, zijn ouders, en broers weten immers niet dat hij een relatie met Cita heeft. Stephan heeft ondanks zijn hobby motor rijden en een beetje de "badboy" uithangen toch gekozen, om zich te binden aan zijn piano, waar hij lang voor gespaard heeft.
    Loves: Hij is dol op zijn vriendinnetje Cita, waarmee hij het liefst iedere minuut mee door brengt, maar hij doet er alles aan om te voorkomen dat de rest het weet. Cita en Stephan geven veel om elkaar en gaan vaak samen naar het strand.
    Hates: Vragen over wat hij buiten huis doet. Hij zwijgt het liefst over zijn privé leven.
    Uiterlijk+foto: Foto moet ik nog zoeken, Stephan heeft bruin haar en bruine ogen. Zijn haar is niet al te kort en golft een beetje. Hij heeft een beetje een surferslook. Hij houd van baggy broeken, en hij lijk véél ouder dan hij is. Hij is redelijk gespierd en traint veel.
    Innerlijk: Stephan is romantisch, maar onzeker. Hij opraat niet veel, en als hij praat is het wel tegen Cita. Hij heeft geen al te beste relatie met Abby, zijn broers en zijn ouders. Tegenover hun is hij een terug getrokken persoon.
    Extra: Hij heeft een lastig verleden gehad. Vaak blijft hij ook slapen bij Cita als hij het moeilijk heeft, of ruzie met zijn ouders/zus/broers. Citas kamer is op de begade grond, en heeft een eigen voordeur, daarbij heeft alleen zij de sleutel, haar ouders weten wel dat ze een relatie heeft met Stephan maar niet dat Stephan zo vaak bij haar is.
    EXTRAEXTRA: Hoofdletters Sarita! -Geeft Sarita tik-
    Moet ik btw ook nog een Cita Rol invullen? x'd

    WEmo schreef:
    Rol: Broer van 15
    Naam: Stephan
    Achternaam: Meyer
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Met zijn vrienden, James, Roy en Thijs naar verschillende cafés. Stephan mag van Thijs wel eens zijn motor gebruiken. Thijs heeft hem daar op leren rijden ondanks dat hij nog maar 15 is. Dit doet hij als zijn ouders en Abby niet kijken. Stephan leerd zichzelf ook Italiaans. Zijn vriendinnetje Cita, is namelijk Italiaans. Met haar gaat hij vaak naar allerlei dingen. Abby, zijn ouders, en broers weten immers niet dat hij een relatie met Cita heeft. Stephan heeft ondanks zijn hobby motor rijden en een beetje de "badboy" uithangen toch gekozen, om zich te binden aan zijn piano, waar hij lang voor gespaard heeft.
    Loves: Hij is dol op zijn vriendinnetje Cita, waarmee hij het liefst iedere minuut mee door brengt, maar hij doet er alles aan om te voorkomen dat de rest het weet. Cita en Stephan geven veel om elkaar en gaan vaak samen naar het strand.
    Hates: Vragen over wat hij buiten huis doet. Hij zwijgt het liefst over zijn privé leven.
    Uiterlijk+foto: Foto moet ik nog zoeken, Stephan heeft bruin haar en bruine ogen. Zijn haar is niet al te kort en golft een beetje. Hij heeft een beetje een surferslook. Hij houd van baggy broeken, en hij lijk véél ouder dan hij is. Hij is redelijk gespierd en traint veel.
    Innerlijk: Stephan is romantisch, maar onzeker. Hij opraat niet veel, en als hij praat is het wel tegen Cita. Hij heeft geen al te beste relatie met Abby, zijn broers en zijn ouders. Tegenover hun is hij een terug getrokken persoon.
    Extra: Hij heeft een lastig verleden gehad. Vaak blijft hij ook slapen bij Cita als hij het moeilijk heeft, of ruzie met zijn ouders/zus/broers. Citas kamer is op de begade grond, en heeft een eigen voordeur, daarbij heeft alleen zij de sleutel, haar ouders weten wel dat ze een relatie heeft met Stephan maar niet dat Stephan zo vaak bij haar is.
    EXTRAEXTRA: Hoofdletters Sarita! -Geeft Sarita tik-
    Moet ik btw ook nog een Cita Rol invullen? x'd


    Nee hoor. Ik doe jou karakter wel als die van Cita :P


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Nee hoor. Ik doe jou karakter wel als die van Cita :P

    Moet ik dat zien als een compliment of een belediging? x'd

    rol: Nieuwe bff van Abby
    naam: Brooklynn
    Achternaam: Aston
    leeftijd: 15:P
    hobby's: Zwemmen, zonnen, surfen en tijdschriften lezen aan het strand
    loves: Paul just kidding of niet(A) Hangt er af of Rachel ook voorkomt in jouw story. Anders verzin jij lekker zelf een vriendje voor mij -naam: Stephen- && het strand en alles wat er mee te maken heeft & gitaar spelen.
    Hates: Sneeuw als het verandert in ijs & vals zingen
    uiterlijk+foto: Zie foto
    nnerlijk: Zelfde als mijn karakter ongeveer:P
    Extra: Nothing


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Waarom wilt iedereen altijd de bff zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    WEmo schreef:
    (...)
    Moet ik dat zien als een compliment of een belediging? x'd


    Doe maar compliment :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Waarom wilt iedereen altijd de bff zijn?

    das leuk hahaha :P maare ik heb die van mij even veranderd want ik was hobbies vergeten in te vullen ;P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    das leuk hahaha :P maare ik heb die van mij even veranderd want ik was hobbies vergeten in te vullen ;P

    haha oke. Zin om ook nog een broertje in te vullen? :P

    Maarre is het goed als je 15 bent in plaats van 16?


    "Ignite, my love. Ignite."