• De stelling van vandaag luidt:
    Bij twijfel over de schrijfwijze is het Spellings- en Grammatica topic niet nodig. De bèta-readers verbeteren mijn fouten toch wel

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    0912 schreef:
    Oneens, ik vind het eigenlijk fijner om het zelf te verbeteren zodat ik er nog wat van leer, dan dat ik anderen dat voor mij laat doen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    oneens


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik zou het niet weten ik heb het nog nooit gebruikt:O


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens. Dat is liever lui dan moe zijn en schrijven is nou een van de weinige dingen waar ik écht niet lui mee ben. Ik wil mezelf constant verbeteren en laten groeien, niet een ander dat voor me laten doen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oneens, het is goed dat er zo'n topic is, want stel dat er geen enkele BR online is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens,mijn computer geeft dat aan. Ik gebruik geen van beide, als mensen problemen hebben met die paar kleine foute is dat hun probleem niet mijn


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eerst zelf verbeteren, en als je het dan nog niet zeker weet een bèta aanvragen. oneens dus.


    Destroy what destroys you.

    0912 schreef:
    Oneens, ik vind het eigenlijk fijner om het zelf te verbeteren zodat ik er nog wat van leer, dan dat ik anderen dat voor mij laat doen.


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    WBitch schreef:
    Wat een lange stelling. En het ligt er aan, Je kunt bijvoorbeeld aan een ding twijfelen en om daar nou gelijk een beta bij te roepen. Nee. Maar voor meerdere dingen wel denk ik


    I'll live every second like it is my last one <3

    indomptable schreef:
    oneens, de beèta's hebben al genoeg werk dunkt me. dan moet je ook niet voor 1 of ander klein woordje, ze niet gaan roepen. trouwens het is een klein beetje lui om zo te denken. bovenal je moet overal kunnen schrijven en er zijn niet overal béta-readers dus...


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    oneens

    Wat zeurt trouwens iedereen over dat de bèta's zo lang erover doen om een hoofdstuk na te kijken? De paar keren dat ik het gedaan heb was het binnen drie dagen klaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    0912 schreef:
    Oneens, ik vind het eigenlijk fijner om het zelf te verbeteren zodat ik er nog wat van leer, dan dat ik anderen dat voor mij laat doen.

    Ik vind dat je zelf eerst moet checken of er fouten instaan en niet steeds direct de bèta-readers inschakelen.. Als je zelf te lui bent om het te checken, waarom zou iemand anders dat dan voor jou moeten doen?


    I am in heaven and you are on earth

    Marauderette schreef:
    Na vijf maanden wachten verbeteren ze het inderdaad.. x_x
    Niet aanvallend bedoelt ofzo tegenover de bèta's

    Mijn aanvraag was binnen twee dagen afgehandeld, omdat ik eens wilde testen hoe het ging als buitenstaander.
    En ja, grote kans dat het zo lang duurde voordat het werd gebèta-read, omdat we eerst te weinig bèta's hadden en er 200 aanvragen of zo waren. Maar nu - volgens mij - allang niet meer en komt het meestal nog maar tot 40.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?