• Een vriendin van me viert volgende week haar verjaardag. Maarja, wij zitten zegmaar in een klas waar zij met iedereen bevriend is, en ik de meeste gewoon echt niet mag/haat/niks mee heb. En die komen dus allemaal. Vorig jaar ben ik wel gegaan, en toen was het zo erg dat ik me 3 dagen daarna nog kut voelde. Ik was nu dus niet van plan om weer te gaan, maar ik voel me echt heel lullig dan en ik wil gewoon niet liegen. En ik weet niet zo goed hoe ik het eerlijk tegen haar moet zeggen, omdat ik bang ben dat ze me niet snapt.. Anybody help me? ;[

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 20:53 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Misschien kun je het aan haar uitleggen? En een keertje apart op visite komen? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vraag of je iemand mee kan brengen die jij wel aardig vind/mag (: .
    Zo word het wss leuk voor jou én je vriendin, die leert weer iemand nieuw :D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik weet precies wat je voelt!

    Ik ben er dit jaar vanaf gekomen met ziek zijn maar dat was ook echt zo, ik haat liegen


    #WWED - What Would Emma Do?

    Leg het haar uit. Ze begrijpt het vast wel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je kunt haar zeggen dat die dag je niet zo goed uitkomt en dan voorstellen om een andere dag langs te komen? Dan zijn die mensen er waarschijnlijk ook niet en voel jij je ook niet ongemakkelijk. (:

    Breathlessx schreef:
    Leg het haar uit. Ze begrijpt het vast wel.
    Idd, het is niet voor niks een vriendin van je. Kom anders een andere keer en ga dan iets leuks doen zoals iets bakken ofzo =)


    Today will be Girl's Day party with you~