• Ik heb net mezelf achter de laptop geinstalleerd met een bak nootjes en een groot glas cola om weer een hoofdstuk te schrijven. Ik staar nu al serieus 20 min naar het beelscherm zonder inspiratie te krijgen.
    Dan heb ik een zin getypt om hem vervolgens te verwijderen.
    Serieus, één week school na de vakantie en mijn hoofd is alweer leeg en hol.
    Ik ga proberen of ik mijn inspiratie weer van het kerkhof op kan graven. Zo niet dan begraaf ik mezelf naast mijn inspiratie.


    #WWED - What Would Emma Do?

    hahahahahah, heb ik ook soms.
    Wat ik doe is een kladblok mee naar bed nemen en even liggen en fantaseren over wie ik wil schrijven en dan pak ik een zaklamp om op te schrijven wat ik denk en later typ ik dat over (krul):Y)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 20:36 ]

    Wat is daar dom aan? :x


    Hope goes lost but never dies.

    Dat heb ik ook wel eens hoor, dat vind ik niet dom x'd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga proberen of ik mijn inspiratie weer van het kerkhof op kan graven. Zo niet dan begraaf ik mezelf naast mijn inspiratie.

    Die is zó geniaal! 8D
    Ja dat ken ik D8

    BarcaMadness schreef:
    hahahahahah, heb ik ook soms.
    Wat ik doe is een kladblok mee naar bed nemen en even liggen en fantaseren over wie ik wil schrijven en dan pak ik een zaklamp om op te schrijven wat ik denk en later typ ik dat over (krul):Y)

    Ik oowk 8D

    Wallflower schreef:
    Wat is daar dom aan? :x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wallflower schreef:
    Wat is daar dom aan? :x


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wallflower schreef:
    Wat is daar dom aan? :x


    nou gewoon dat ik er helemaal voor ben gaan zitten en er komt gewoon niks!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Same here :Y) alleen heb ik nog geen school


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Enmity schreef:
    Dat heb ik ook wel eens hoor, dat vind ik niet dom x'd.

    omg laat een scheet en voel je vrij dan komt de inspiratie vanzelf

    trust me


    omg TRUST ME(hoera)