• Ik heb even twee vragen.
    1. Mag je in de examenboeken van GS schrijven? (ja, toch want ze zijn gekocht)
    2. Worden er op het examen gevraagt naar exacte jaartallen?

    -In Nederland-

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 15:24 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk dat dat op iedere school anders is.
    Wij mogen niet in onze handboeken schrijven, staat toch alleen maar tekst in. En leerkrachten vragen bij ons wel achter jaartallen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik denk dat dat op iedere school anders is.
    Wij mogen niet in onze handboeken schrijven, staat toch alleen maar tekst in. En leerkrachten vragen bij ons wel achter jaartallen.


    Iedereen heeft hetzelfde examen x'D. Dus dat is dan op iedere school hetzelfde.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Iedereen heeft hetzelfde examen x'D. Dus dat is dan op iedere school hetzelfde.

    Dat geloof ik niet. Mijn leerkrachten stellen ieder zelf hun examens op. staan niet online ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat geloof ik niet. Mijn leerkrachten stellen ieder zelf hun examens op. staan niet online ofzo.


    Ik bedoel het eindexamen, hea. In Nederland worden die door CITO gemaakt, dus zijn voor iedereen hetzelfde. Ik keek even op je pro en zag dat je uit Antwerpen kwam. Er zullen wel verschillen zijn tussen BE en NL, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Ik bedoel het eindexamen, hea. In Nederland worden die door CITO gemaakt, dus zijn voor iedereen hetzelfde. Ik keek even op je pro en zag dat je uit Antwerpen kwam. Er zullen wel verschillen zijn tussen BE en NL, haha.

    Ons eindexamen is mondeling. Dus ja, verschil is er dan. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ons eindexamen is mondeling. Dus ja, verschil is er dan. x'D


    Die van mij niet, alles schriftelijk *zucht*.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Die van mij niet, alles schriftelijk *zucht*.

    Volgens mij vragen ze wel naar jaartallen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, je mag in je boeken schrijven. En meestal vragen ze niet naar exacte jaartallen, alleen er is vaak wel eem matchoefening en redelijke kennis van wanneer wat is gebeurd is wel nodig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    als je je boek koopt, en hem niet meer in hoeft te leveren, dan kan je er mee doen wat je wilt,

    en ik denk dat je niet alle jaartallen hoeft te weten
    maar bijvoorbeeld wel dat de 1e WO van 1914 tot 1918 was

    maar ik zou het aan je gs-docent vragen als ik jou was!


    I'm a butterfly.

    Op mijn examen hoefde je geen jaartallen te kennen, voor zover ik me kan herinneren.


    Your make-up is terrible

    Niet de exacte jaartallen, maar wel de volgorde waarin de gebeurtenissen gebeurde. Tenminste, dat was bij mij zo :')
    Van het boek weet ik niet.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik mag in ieder geval in mijn boek schrijven. En nee ze gaan niet exacte jaartallen vragen, maar je moet wel de chronologische tijdsvolgorde kennen om de vragen een beetje goed te kunnen beantwoorden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.