• Sinds oud&nieuw ben ik al aardig ziek... Tenminste als je het ziek wilt noemen, maar ik noem het ziek. Benauwd, verkouden en verhoging. Ik heb al last van chronische bronchitis en daarbij ook nog eens astma. Inhaleer medicijnen, maar de medicijnen die ik de hele dag door mag nemen helpen er niet bij. Daarom heb ik gister besloten om naar de dokter te gaan.

    Deze heeft doen besluiten dat bronchitis en een lichte longontsteking niet uit te sluiten was, maar heeft verder niet iets gezegd over rust of iets dergelijks. Ik heb nu wel een ranzige antibioticakuur (van die joekels van oplosdingen, die ik maar in 1 teug leegdrink en daarna een glas water achterna slik om die vieze smaak maar uit mijn mond te krijgen ;p)

    Maarja ik probeer graag dingen en wil niet uitzieken, ik kan niet stilzitten, dus ben vandaag maar naar stage gegaan. Heb nooit geweten, ook al ben ik altijd al 'ziek', dat dit veel energie van mij neemt. Was kapot op stage, weer verhoging en barstende hoofdpijn, zware hoofd, dus dat heeft me doen besluiten om naar huis te gaan.. Hoe erg ik dat ook vindt.

    Mijn vraag is daarom ook: Hebben jullie dit ook meegemaakt? En wat voor persoon ben jij ;p Doorzetter of opgever?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 18:50 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb vroeger heel vaak bronchitus gehad, maar de laatse jaren ben ik eigenlijk nooit echt ziek meer geweest (:
    Ik weet niet wat ik ben, ik denk eerder een doorzetter, ik ga niet zomaar opgeven..
    Sterkte.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Ik heb vroeger heel vaak bronchitus gehad, maar de laatse jaren ben ik eigenlijk nooit echt ziek meer geweest (:
    Ik weet niet wat ik ben, ik denk eerder een doorzetter, ik ga niet zomaar opgeven..
    Sterkte.


    Ik heb eigenlijk elk jaar wel een longontsteking of wat dan ook.. Omdat ik al een longaandoening heb ben ik er heel vatbaar voor..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Vroeger veel luchtwegontstekingen gehad. Ik had een inhaler en mijn opa had dezelfde soort inhaler (moet je nagaan hoe erg het dan is). Dat was natuurlijk hartstikke zielig om een kind van twee al elke avond te moeten helpen met apparatuur. Kreeg elke keer medicijnen voor ontstekingen die er niet waren. Ik kon ook bijna nooit naar school. Toen ik vijf was kreeg ik een allergie en moest ik naar een dokter en die vroeg dus of ik snurkte en genoeg sliep. Daarna moest mijn moeder een verwijskaart halen voor de KNO-arts en toen kwam alles goed


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het ergste wat ik heb gehad is de bloedarmoede vorig jaar.

    Ik weet niet of ik doorzet of opgeef, ligt er aan bij wat.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nog nooit gehad. Gelukkig. WEl een keer kinkhoest. Dat was verschrikkelijk

    Ik ben een doorzetter. Als ik iets wil, dan doe ik er alles voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb elk jaar in de winter ene voorhoofd+bijholte ontsteking door de kou. Elk jaar weer zo'n kuur, en ze beginnen steeds minder goed aan te slaan.
    Maar ik neem altijd gewoon veel aspirientjes mee naar school en dan lukt het enigszins wel..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.