• Wat ik voor morgen moet doen?
    Wiskunde proefwerk leren. > Snap er de ballen van omdat er onwijs veel lessen zijn uitgevallen en alles opeens heel erg snel moest en die leraar van mij gewoon níet kan uitleggen. En ik sta er al zo geweldig voor.
    Geschiedenis film recensie schrijven. > We hebben de film niet eens afgekeken en ik hoor vandaag pas in de les dat dat moet. (De rest van de klas ook trouwens.) Het zijn allemaal vragen waarvan je denkt wtf, en je moet ook 5 bronnen opzoeken en shit en weet ik het allemaal.
    Nederlands. > Snap er ook de ballen van, want we moeten een recensie schrijven over een boek dat we hebben gelezen, in de les. Ik heb een les gemist dus loop achter en moet nu bijna alles in één keer doen. Great!

    Dus guys, willen jullie me succes wensen, ik denk namelijk dat ik de ochtend niet ga halen.

    HAHA oké lekker dramatisch maar ik vind het dus gewoon zwaar waardeloos.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Succes schatje, HAHA. Nee je red het wel. Ik denk alleen niet dat je veel nachtrust krijgt. :3


    Hope goes lost but never dies.

    Succes (:


    .:Grenadeex:.

    hha, ik heb maandag pas terug school!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Succes! Een beetje koffie om door te werken dan (:
    Het komt allemaal wel goed hoor ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    maar als je je best doet, red je het hoor xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Morgaine schreef:
    Succes! Een beetje koffie om door te werken dan (:
    Het komt allemaal wel goed hoor ^^

    Haha, geen koffie!
    Ik doe wel thee haha, zit ook cafeïne in 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien kan ik je wel helpen met wiskunde als ik t onderwerp gehad heb =o -wiskunde knobbel-

    Succes!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Gehaald? (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..