• Ik voel me op dit moment verschrikkenlijk ongelukkig. Hetgene waar ik altijd al veel aan heb gehad was een zicht op de toekomst, een perfecte toekomst waarvan ik altijd al van was overtuigd hem te bereiken. Maar zonet ben ik erachter gekomen dat ik nooit zo zal kunnen worden zoals hoe ik er altijd van gedroomt heb.
    Ik zal even verduidenlijken wat er aan de hand is:
    Ik kom net terug van het ziekenhuis in Leuven. Waarvoor? Voor mijn groei.
    Zoals enkelen van jullie misschien al wel hebben gelezen in een van mijn reacties ben ik een ontzettend klein meisje.
    Ik ben nu op dit moment 142 cm groot, en 13 jaar oud.
    Mijn groeilijn loopt parallel met de curve, maar wel een stuk minder hoog. - Dat wilt zeggen dat ik groei zoals ik zou moeten groeien, even hard enzo, maar ik ben kleiner.
    Ze hebben me daar verteld hoe groot ik ooit zal worden. En dat heeft me enorm doen schrikken.
    1 meter 50 tot 1 meter 55. - Zo groot zal ik later worden.
    En daar ben ik totaal niet tevreden mee.
    Ik ben altijd al de kleinste geweest en ik zal altijd de kleinste blijven.
    & Nog een klein probleem: Ik val op grote jongens. En ik vind het ook niet echt uitzien als een vrouw van een meter 52 uitgaat met een man die 40 cm groter is.

    Voor mij is het heel erg belangrijk, en ik vind het echt erg.
    Ik zal er nooit volledig tevreden mee kunnen leven,
    maar misschien maakt het me wel speciaal.
    - bedankt om te lezen? c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ooh, das echt kut ja.
    Ik heb zelf niet zoveel verstand van klein zijn want ik ben bijna 1.80 dus..


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dat is inderdaad vervelend voor je ... maar dat betekent nog niet dat je geen goede toekomst zal krijgen, je lengte heeft er niks mee te maken en iemand die jou leuk vind, moet je leuk vinden om je innerlijk....

    Noujah.. in ierder geval sterkte ermee!
    (flower)

    @ iedereen: Dank-jullie-wel!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je wat centimeters van me wilt, vraag maar.
    Ik en 1m76 en ik ben 13.
    Groot zijn heeft ook veel nadelen ; bevoorbeeld veel kleedjes en rokjes zijn te kort. Ik heb een grote man nodig, mensen verwachten meer van je en die dingen.(flower)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vind het juist schattig, een klein meisje met een grote jongen. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Weetje, mijn broer is niet klein. -Oké, hij is maar iets in de 70, maar hij is best gespierd waardoor hij totaal niet klein overkomt-
    En zijn vriendin is 1.55 en als je hen samen ziet lopen dan denk je echt niet 'Wow, dat meisje is klein' dan denk je echt gewoon 'Wow, zij zijn enorm schattig samen'
    Dus ik denk niet dat dat zo'n probleem is, hoor.
    Ik ben zelf ook nauwelijks 1.60, en ik kan nu niet zeggen dat ik blij was toen ik vernam dat ik nauwelijks nog zal groeien, maar dat is uiteindelijk echt niet zo'n ramp hoor.
    En klein zijn heeft ook wel z'n voordelen (:
    Sterkte
    (flower)


    effort never betrays you

    Successful schreef:
    Ik vind het juist schattig, een klein meisje met een grote jongen. :3



    vindt ik ook

    en ben zelf ook heel klein hoor
    baal ik soms ook van :(

    wat erg voor je!
    het zal waarschijnlijk niet veel helpen, maar mijn zus is 27, 1m57 groot en samen met een man die ehm, ik weet niet juist, maar toch wel een meter tachtig is. en ik vind ze heel schattig samen!


    Fooled ya!