• Die boeken zijn leuk. Wie leest e nog meer daarmee bedoel in dus: Nachtleven,bloedzusters en Bloedmooi van nacy A. Collins. Als je ze leest wat vind jij het leukste deel?

    Ik heb ze zien staan en wou er bijna eentje meenemen tot ik ze beter bekeek. Ze zien me er heen nageaapt en onprofessioneel uit. Net alsof ze een boek moest schrijven over Vampiers zodat ze kon aanslaan, nu er een Vampiershype is. :x
    - Ik kan fout zijn ^^ -


    Let the Night embrace you

    Faerie schreef:
    Ik heb ze zien staan en wou er bijna eentje meenemen tot ik ze beter bekeek. Ze zien me er heen nageaapt en onprofessioneel uit. Net alsof ze een boek moest schrijven over Vampiers zodat ze kon aanslaan, nu er een Vampiershype is. :x
    - Ik kan fout zijn ^^ -

    Eerlijk gezegd is het totaal niet in die race. Het is heel wat andere dan twilight er komen bijvoorbeeld geen mens vampier relaties in voor die over zo'n zielig meisje gaat.

    maar toch... na twilight (bella is trouwens geen zielig meisj), is er idd een vampirehype ontstaan, en met 'vampierhype' bedoelt ze niet 'alles hetzelfde als twilight' maar dat betekent gwn dat alles dat over vamiers gaat nu in is en goed verkoopt...
    house of night is er ook zo een, en vampire diaries werden nu wel weer herdrukt met de hele hype...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ind,,...
    k heb zelf ook wel veel vamp boeken, boeken over onsterfelijke of mensjes met gaves

    - evermore, blauwe maan, schaduwrijk (of land)
    - bezweringen, ontwaken
    - drift
    - Fallen
    - bloedmooi
    - vampire dairies
    en nog veel meer
    mr ind na twilight is er (na mijn mening) een vampierhype ontstaan,..

    ik vind zulke boeke heel leuk mr
    das mijn mening:Y)


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    ind,,...
    k heb zelf ook wel veel vamp boeken, boeken over onsterfelijke of mensjes met gaves

    - evermore, blauwe maan, schaduwrijk (of land)
    - bezweringen, ontwaken
    - drift
    - Fallen
    - bloedmooi
    - vampire dairies
    en nog veel meer
    mr ind na twilight is er (na mijn mening) een vampierhype ontstaan,..

    ik vind zulke boeke heel leuk mr
    das mijn mening:Y)

    Bezwering heb ik ook. maar ik heb niks tegen twilight alleen vind ik bella nog wel eens overdrijven. Voor de rest ben ik gek op twilight

    ze zijn er niet bij de bieb helaas


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb ze al zien liggen, maar nog geen gelezen


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ik vind: "het huis van de nacht" een mooi boek