• Hallooooooooooooo
    Ik heb rollen nodig voor mijn hp verhaal, omdat ik er zelf zo slecht in ben om ze te bedenken ... (:
    dus leef je uit (:

    Verhaal gaat over de Chinese Mimi die moet verhuizen naar Engeland en de taal niet (goed) spreekt. Ze gaat na veel problemen te hebben gehad naar Hogwarts toe en krijgt daar vriendinnen, maar ook vijanden.
    (korte/kut beschrijving, sorry daarvoor ;'s )

    Nodig:
    -3 à 4 2 à 3 vriendinnen (niet allemaal in dezelfde afdeling a.u.b.)
    -5 0f 4 2 à 3 vijanden (alleen meisjes)
    -2 vijanden (alleen jongens)
    -leerlingen van verschillende afdelingen.
    !Je kunt GEEN familielid van Mimi zijn!

    NIET DE EERSTE, MAAR DE BESTE!

    Voornaam (ook tweede/derde naam):
    (Bijnaam):
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afdeling+reden daarvoor:
    Uiterlijk: Uitgebreide beschrijving&foto hoeft niet:
    Karakter Uitgebreid:
    Toverstok:
    Crush:
    Bloed:
    Extra (Familie, Zwerkbal, Beste/Slechtste schoolvak, stomste leraar etc.)


    Dingen die je nog moet weten (:
    Het verhaal speelt zich af in het vijfde jaar. Mimi zit ook in de vijfde. Ik zag dat een paar Oliver Wood erg leuk vonden (in de film is hij echt knap)
    ik denk dat ik hem wat jonger maak, dat hij 7ejaars is (:

    ::
    A.u.b. niet allemaal leerlingen van 17 jaar gaan maken, daar heb ik er nu genoeg van (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 16:06 ]


    Me so good.

    In welke afdeling zit Mimi en hoe oud is ze?

    vriendin

    Voornaam (ook tweede/derde naam): Calypso

    (Bijnaam): Callie

    Achternaam: Westwood

    Leeftijd: 17

    Afdeling+reden daarvoor: griffoendor, omdat ze dapper en moedig is.

    Uiterlijk: Uitgebreide beschrijving&foto hoeft niet: Halflang donkerblond krullend haar. Bruine ogen, sproeten en een wipneusje. Ze is 1.62 meter lang en eng dun. Wat kleding betreft is ze erg van de jurkjes, rokjes en hakken. http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6057806/tumblr_lekcv2TcAZ1qg25d5o1_500_large.jpg?1294293875


    Karakter Uitgebreid: Ze is een spontane meid die soms wel eenss erg koppig zijn en ook best eigenwijs. Ze is zelfverzekerd en niet op haar mondje gevallen. Ze valt altijd op het verkeerde type jongens. Ze is geen grote eter. Ze is slim. In de meeste gevallen is ze vrolijk en ontzetend actief. Ze is erg trouw aan haar vrienden maar als ze verliefd is wil ze die nog wel eens verwaarlozen.

    Toverstok: 18,5 cm, wilg, feniks veer

    Crush: Draco Malfoy

    Bloed: volbloed

    Extra (Familie, Zwerkbal, Beste/Slechtste schoolvak, stomste leraar etc.) Ze heeft een hekel aan kruidenkunde en waarzeggerij. Haar lievelingsvakken zijn onderandere bezweringen en verweer tegen de zwarte kunsten.
    Ze heeft geen broertjes of zusjes.


    Hopelijk is dit genoeg

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 10:38 ]

    Rol: Vijand
    Voornaam (ook tweede/derde naam): Lily Anna Maria Snape
    (Bijnaam): Miss Mistirious
    Achternaam: Snape
    Leeftijd: 15
    Afdeling+reden daarvoor: Slytherin, slim en sluw
    Uiterlijk: Uitgebreide beschrijving&foto hoeft niet: Dankje dat de foto niet hoeft (flower). Ze heeft halflang zwart haar en grijze ogen. Ze is klein voor haar leeftijd.
    Karakter Uitgebreid: Simpel, zacht hard voor haar vrienden. Een hart van steen voor haar vijanden. Ze is niet bang om te moorden en pijn te doen. Maar van de andere kant is ze wel trouw aan haar vrienden.
    Toverstok: Wilgenhout. Kern, sap van toverroos.
    Crush: Draco
    Bloed: Volbloed
    Extra (Familie, Zwerkbal, Beste/Slechtste schoolvak, stomste leraar etc.): Dochter van Snape. Toverdranken lievelingsvak. Astronomie stomste vak. McGonagall stomste leraar.
    Meer info? Komt eraan :Y) Vraag maar.
    O ja. Wil je mij waarschuwen als ik erin zit??


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rol : Vijand
    Voornaam (ook tweede/derde naam): Lysandra Liliana Regulus
    (Bijnaam):Lysa
    Achternaam:Black
    Leeftijd:17
    Afdeling+reden daarvoor: Slytherin , Ze is sluw , gemeen en slim . Net zoals de meeste van haar familie .
    Uiterlijk: Uitgebreide beschrijving&foto hoeft niet: Lysa Heeft chocolade bruine ogen en blonde haren . Ze is 1,60 m en slank gebouwd .
    Karakter Uitgebreid: Lysandra is lief en zacht voor haar vriendin , maar doe 1 misstap en ze is niet meer zo lief . Als ze iemand haat laat ze dat ook duidelijk merken . Ze heeft haar vaders karakter , maar juist nog een beetje moediger . Ze is trouw aan wie ze trouw wil zijn . Ze heeft veel om haar vader en moeder , haar familie betekend alles voor haar . Ze weet nog niet goed wat ze met haar leven wil doen , aan de ene kant zou ze voor voldemort willen werken , maar aan de andere kant zou ze juist een rustig en goed leven lijden .
    Toverstok: Taxushout . Kern , drakenhartbloed .
    Crush: Oliver Wood (aanvoerder zwerkbal team griffoendor .)
    Bloed: Volbloed
    Extra (Familie, Zwerkbal, Beste/Slechtste schoolvak, stomste leraar etc.) : Ze is de dochter van Regulus Black en Lorena Cross . Haar nonkel Sirius , waarmee ze de beste band had , is onlangs gestorven en daar heeft ze het moeilijk mee . Beste schoolvak is Toverdranken en slechtste is Voorspellend rekenen . Ze haat professor Zwamdrift . Ze haat bijna iedere griffoendor behalve : Harry (wegens hij familie was van sirius ) , Oliver , George en Fred weasley en Percy Weasley . (Ze mag Ron en Hermelien niet , maar haat ze ook niet )

    Als je meer wil weten vraag maar (lol)

    En wil je AUB zeggen als ik er in zit _O_?


    You make my life perfect ! <3

    Rol: Vijand
    Voornaam (ook tweede/derde naam): Cassius James
    (Bijnaam):
    Achternaam: Seymour
    Leeftijd: 17
    Afdeling+reden daarvoor: Ravenklauw, hij is intelligent en sneldenkend.
    Uiterlijk: Kort bruin haar maar met een lichte bles, amberkleurige ogen, rechte neus. Vrij groot, brede schouders; je zou niet met hem willen vechten. Cassius heeft een oorbel in zijn linkeroor, die hij nooit uitdoet.
    Karakter Uitgebreid: Cassius is een vrolijke jongen. Hij is grappig en sarcastisch, maar kan ook erg serieus zijn als het moet. Cassius is heel mondig: hij kan mensen charmeren en genadeloos de grond in boren, het is een soort familietrek. Cassius is kieskeurig in zijn vrienden, maar als je zijn vriendschap eenmaal hebt, is die onvoorwaardelijk. Cedric Diggory is één van zijn vrienden. Hij houdt ervan mensen te testen. Als Cassius James je niet moet, zal hij je de ene keer gewoon negeren, de andere keer je steken geven en je belachelijk maken, naargelang zijn humeur en het liefst voor alle anderen. Cassius is ook ambitieus en snel jaloers.
    Toverstok: 32 cm, iep, haar van een gevleugeld paard
    Crush: Cho Chang
    Bloed: Volbloed
    Extra: Zijn vader heet Aecus Seymour, zijn moeder Cassiopeia, ze zijn ergens ver verwant aan de families Zwarts en Malfidus en hebben zo ook een mooi kapitaal. De twee zijn erg trots op hun zoon en hebben hun beide namen in zijn voornaam verwerkt. James is de naam van Cassiopeias grootvader, die stierf op de dag dat Cassius werd geboren. Ze hopen dat die hun zoon beschermt.
    Cassius is een jager in het zwerkbalteam, vandaar zijn spieren. Hij vliegt op een Titan 7, een dure en snelle bezem. Hij doet het goed op school, in alle vakken. Hij houdt niet van professor Kist, omdat die saai verteld, maar wel van professor Banning, zijn afdelingshoofd.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    TheDarkness schreef:
    In welke afdeling zit Mimi en hoe oud is ze?

    16, zen ze gaat naar de 5e omdat ze moet blijven zitten.
    Afdeling wordt Gryffindor :x


    Me so good.

    Sid schreef:
    Rol: Vijand
    Voornaam (ook tweede/derde naam): Cassius James
    (Bijnaam):
    Achternaam: Seymour
    Leeftijd: 17
    Afdeling+reden daarvoor: Ravenklauw, hij is intelligent en sneldenkend.
    Uiterlijk: Kort bruin haar maar met een lichte bles, amberkleurige ogen, rechte neus. Vrij groot, brede schouders; je zou niet met hem willen vechten. Cassius heeft een oorbel in zijn linkeroor, die hij nooit uitdoet.
    Karakter Uitgebreid: Cassius is een vrolijke jongen. Hij is grappig en sarcastisch, maar kan ook erg serieus zijn als het moet. Cassius is heel mondig: hij kan mensen charmeren en genadeloos de grond in boren, het is een soort familietrek. Cassius is kieskeurig in zijn vrienden, maar als je zijn vriendschap eenmaal hebt, is die onvoorwaardelijk. Cedric Diggory is één van zijn vrienden. Hij houdt ervan mensen te testen. Als Cassius James je niet moet, zal hij je de ene keer gewoon negeren, de andere keer je steken geven en je belachelijk maken, naargelang zijn humeur en het liefst voor alle anderen. Cassius is ook ambitieus en snel jaloers.
    Toverstok: 32 cm, iep, haar van een gevleugeld paard
    Crush: Cho Chang
    Bloed: Volbloed
    Extra: Zijn vader heet Aecus Seymour, zijn moeder Cassiopeia, ze zijn ergens ver verwant aan de families Zwarts en Malfidus en hebben zo ook een mooi kapitaal. De twee zijn erg trots op hun zoon en hebben hun beide namen in zijn voornaam verwerkt. James is de naam van Cassiopeias grootvader, die stierf op de dag dat Cassius werd geboren. Ze hopen dat die hun zoon beschermt.
    Cassius is een jager in het zwerkbalteam, vandaar zijn spieren. Hij vliegt op een Titan 7, een dure en snelle bezem. Hij doet het goed op school, in alle vakken. Hij houdt niet van professor Kist, omdat die saai verteld, maar wel van professor Banning, zijn afdelingshoofd.


    jij hebt zekerweten de rol_O_


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)

    jij hebt zekerweten de rol_O_

    Yeah :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    linky1997 schreef:
    Rol : Vijand
    Voornaam (ook tweede/derde naam): Lysandra Liliana Regulus
    (Bijnaam):Lysa
    Achternaam:Black
    Leeftijd:17
    Afdeling+reden daarvoor: Slytherin , Ze is sluw , gemeen en slim . Net zoals de meeste van haar familie .
    Uiterlijk: Uitgebreide beschrijving&foto hoeft niet: Lysa Heeft chocolade bruine ogen en blonde haren . Ze is 1,60 m en slank gebouwd .
    Karakter Uitgebreid: Lysandra is lief en zacht voor haar vriendin , maar doe 1 misstap en ze is niet meer zo lief . Als ze iemand haat laat ze dat ook duidelijk merken . Ze heeft haar vaders karakter , maar juist nog een beetje moediger . Ze is trouw aan wie ze trouw wil zijn . Ze heeft veel om haar vader en moeder , haar familie betekend alles voor haar . Ze weet nog niet goed wat ze met haar leven wil doen , aan de ene kant zou ze voor voldemort willen werken , maar aan de andere kant zou ze juist een rustig en goed leven lijden .
    Toverstok: Taxushout . Kern , drakenhartbloed .
    Crush: Oliver Wood (aanvoerder zwerkbal team griffoendor .)
    Bloed: Volbloed
    Extra (Familie, Zwerkbal, Beste/Slechtste schoolvak, stomste leraar etc.) : Ze is de dochter van Regulus Black en Lorena Cross . Haar nonkel Sirius , waarmee ze de beste band had , is onlangs gestorven en daar heeft ze het moeilijk mee . Beste schoolvak is Toverdranken en slechtste is Voorspellend rekenen . Ze haat professor Zwamdrift . Ze haat bijna iedere griffoendor behalve : Harry (wegens hij familie was van sirius ) , Oliver , George en Fred weasley en Percy Weasley . (Ze mag Ron en Hermelien niet , maar haat ze ook niet )

    Als je meer wil weten vraag maar (lol)

    En wil je AUB zeggen als ik er in zit _O_?

    Het verhaal gaat zich afspelen in het vijfde jaar, dus je oom is nog niet dood..;p
    &ik maak je iets jonger,
    wil je een jaar hoger of in hetzelfde jaar als Mimi?
    Maar je hebt de rol!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 20:05 ]


    Me so good.

    Ik heb snel rollen nodig, anders kan ik niet verder:Y)


    Me so good.

    Calypso schreef:
    vriendin

    Voornaam (ook tweede/derde naam): Calypso

    (Bijnaam): Callie

    Achternaam: Westwood

    Leeftijd: 17

    Afdeling+reden daarvoor: griffoendor, omdat ze dapper en moedig is.

    Uiterlijk: Uitgebreide beschrijving&foto hoeft niet: Halflang donkerblond krullend haar. Bruine ogen, sproeten en een wipneusje. Ze is 1.62 meter lang en eng dun. Wat kleding betreft is ze erg van de jurkjes, rokjes en hakken. http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6057806/tumblr_lekcv2TcAZ1qg25d5o1_500_large.jpg?1294293875


    Karakter Uitgebreid: Ze is een spontane meid die soms wel eenss erg koppig zijn en ook best eigenwijs. Ze is zelfverzekerd en niet op haar mondje gevallen. Ze valt altijd op het verkeerde type jongens. Ze is geen grote eter. Ze is slim. In de meeste gevallen is ze vrolijk en ontzetend actief. Ze is erg trouw aan haar vrienden maar als ze verliefd is wil ze die nog wel eens verwaarlozen.

    Toverstok: 18,5 cm, wilg, feniks veer

    Crush: Draco Malfoy

    Bloed: volbloed

    Extra (Familie, Zwerkbal, Beste/Slechtste schoolvak, stomste leraar etc.) Ze heeft een hekel aan kruidenkunde en waarzeggerij. Haar lievelingsvakken zijn onderandere bezweringen en verweer tegen de zwarte kunsten.
    Ze heeft geen broertjes of zusjes.


    Hopelijk is dit genoeg

    Dankje, ook voor jouw de keuze:
    Een jaar hoger dan Mimi of in hetzelfde jaar, want anders krijg ik teveel laatstejaars ;s


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dankje, ook voor jouw de keuze:
    Een jaar hoger dan Mimi of in hetzelfde jaar, want anders krijg ik teveel laatstejaars ;s


    Doe maar wat jij prettiger vindt ;)
    Het maakt mij niet uit.

    Rol:Vijand
    Voornaam : Kenzie Rego Trevor
    (Bijnaam): Sweet Nightmare
    Achternaam: Dazzling
    Leeftijd: 17
    Afdeling+reden daarvoor: Slytherin,hij is een gemeen ventje en wilt altijd alles weten.Hij bedenkt altijd sluwe planen om andere te sarren.Hij chanteert vaak mensen.
    Uiterlijk: Kenzie
    Karakter Uitgebreid:Kenzie is een stoere en macho type,hij zal nooit uitdagingen of weddenschappen uit de weg gaan. Hij is een echte flirter en player,echter als hij een vriendin heeft is hij trouw aan haar.Hij kan een redelijk grote mond hebben en let amper op zen woorden.Hij wordt vlug kwaad en is snel gepikeerd.Hij is een echte vechtersbaas en zal snel willen vechten en duelleren.
    Toverstok: 32,3cm;Walnoot;Drakenhartbloed
    Crush:Cho Chang
    Bloed: Volbloed
    Extra:
    Familie: tweelingbroer van Arania,verder is hij wees en woont fulltime op Hogwarts.
    Zwerkbal : Drijver
    Beste schoolvak: Verweer tegen de zwarte kunsten
    Slechtste schoolvak: Astronomie
    stomste leraar: Anderling
    Huisdier: Artenis en Auvalia


    Rol:Vijand
    Voornaam ook tweede/derde naam: Arania Exumy Laurana
    Bijnaam: Arania Exumai
    Achternaam: Dazzling
    Leeftijd: 17 jaar
    Afdeling+reden daarvoor: Slytherin,Arania is een vals en gemeen meisje.Ze is meestal bezig met Gryffindor's pesten en uitlachen.
    Uiterlijk: Arania heeft lang blond scene haar tot haar schouders en donkerbruine ogen.De omlijnt deze vaak met eyeliner en gebruikt mascara
    Karakter Uitgebreid: Arania is een sluwe en geslepen meid,ze vertrouwt bijna niemand en zal iemand altijd eerst testen voor ze hen in de vriendenkring opneemt en vertrouwt.Ze kan een venijnig en geprikkeld type zijn.In slechte dagen krijgt iedereen die in haar weg staat een preek en een scheldpartij.Bij Slytherin's is ze een redelijk aardige en vrolijke meid.Ze is meestal vreselijk sarcastisch persoontje.Ze is een erg praatgraag persoontje,haar mond staat bij momenten geen seconden stil.Ze heeft op alles wel een antwoord klaar en staat nooit met haar mond vol tanden.
    Toverstok: 34cm;Eik;Engelenhaar
    Crush: Adriaan Punnik
    Bloed: Volbloed
    Extra:
    Familie:Tweelingzus van Kenzie,verder is ze wees en woont fulltime op Hogwarts.
    Zwerkbal: Wachter en aanvoerder.
    Beste schoolvak: Toverdranken
    Slechtste schoolvak: Astronomie
    stomste leraar: Anderling
    Huisdier: Poefy

    Laat je weten of ik de rollen heb? (flower)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 12:53 ]

    TheDarkness schreef:
    Rol:Vijand
    Voornaam : Kenzie Rego Trevor
    (Bijnaam): Sweet Nightmare
    Achternaam: Dazzling
    Leeftijd: 17
    Afdeling+reden daarvoor: Slytherin,hij is een gemeen ventje en wilt altijd alles weten.Hij bedenkt altijd sluwe planen om andere te sarren.Hij chanteert vaak mensen.
    Uiterlijk: Kenzie
    Karakter Uitgebreid:Kenzie is een stoere en macho type,hij zal nooit uitdagingen of weddenschappen uit de weg gaan. Hij is een echte flirter en player,echter als hij een vriendin heeft is hij trouw aan haar.Hij kan een redelijk grote mond hebben en let amper op zen woorden.Hij wordt vlug kwaad en is snel gepikeerd.Hij is een echte vechtersbaas en zal snel willen vechten en duelleren.
    Toverstok: 32,3cm;Walnoot;Drakenhartbloed
    Crush:Cho Chang
    Bloed: Volbloed
    Extra:
    Familie: tweelingbroer van Arania,verder is hij wees en woont fulltime op Hogwarts.
    Zwerkbal : Drijver
    Beste schoolvak: Verweer tegen de zwarte kunsten
    Slechtste schoolvak: Astronomie
    stomste leraar: Anderling
    Huisdier: Artenis en Auvalia


    Rol:Vijand
    Voornaam ook tweede/derde naam: Arania Exumy Laurana
    Bijnaam: Arania Exumai
    Achternaam: Dazzling
    Leeftijd: 17 jaar
    Afdeling+reden daarvoor: Slytherin,Arania is een vals en gemeen meisje.Ze is meestal bezig met Gryffindor's pesten en uitlachen.
    Uiterlijk: Arania heeft lang blond scene haar tot haar schouders en donkerbruine ogen.De omlijnt deze vaak met eyeliner en gebruikt mascara
    Karakter Uitgebreid: Arania is een sluwe en geslepen meid,ze vertrouwt bijna niemand en zal iemand altijd eerst testen voor ze hen in de vriendenkring opneemt en vertrouwt.Ze kan een venijnig en geprikkeld type zijn.In slechte dagen krijgt iedereen die in haar weg staat een preek en een scheldpartij.Bij Slytherin's is ze een redelijk aardige en vrolijke meid.Ze is meestal vreselijk sarcastisch persoontje.Ze is een erg praatgraag persoontje,haar mond staat bij momenten geen seconden stil.Ze heeft op alles wel een antwoord klaar en staat nooit met haar mond vol tanden.
    Toverstok: 34cm;Eik;Engelenhaar
    Crush: Adriaan Punnik
    Bloed: Volbloed
    Extra:
    Familie:Tweelingzus van Kenzie,verder is ze wees en woont fulltime op Hogwarts.
    Zwerkbal: Wachter en aanvoerder.
    Beste schoolvak: Toverdranken
    Slechtste schoolvak: Astronomie
    stomste leraar: Anderling
    Huisdier: Poefy

    Laat je weten of ik de rollen heb? (flower)

    Jepp, je hebt ze allebei, nu heb ik een evil tweeling (:


    Me so good.


    Rol:

    Vijand

    Voornaam:
    Moon Hillary

    (Bijnaam):
    Mo

    Achternaam:
    Terribilis

    Leeftijd:
    16

    Afdeling+reden daarvoor:
    Slytherin, Ze is gemeen, Bitchy en vind dat ze alles kan krijgen wat ze wilt, Maar toch kan ze ook aardig zijn, Als ze je mag tenminste.

    Uiterlijk:
    Moon is anders als andere meisjes, Ze heeft haar eigen style, maar ze wordt zeker niet gehaat door haar mede Slytherins, Ze word zelfs aanbeden, Ze heeft karamel kleurige ogen en blond met zwart haar, door haar haar zitten coontails, Ze draagt altijd veel oog make-up.

    Karakter Uitgebreid:
    Moon is een zelf zuchtig meisje, Ze houd ervan om Mudbloods te pesten, Ze vind zichzelf het einde van de wereld en heeft altijd wel een plan klaar als ze iemand niet mag.

    Toverstok:
    Walnoot, Haar van de staart van een Eenhoorn, 25.4 centimeter, Fijne zwiep.

    Crush:
    Draco Malfoy.

    Bloed:
    Pureblood

    Extra:
    Moon is opgevoed door dooddoeners die later niks meer met de toverwereld te maken wilden hebben, Moon zelf wou naar Hogwarts en kwam uiteindelijk op Slytherin terecht, Zoals haar ouders en de rest van haar familie.
    Haar beste schoolvak is Potions en haar slechtste vak is Waarzeggerij.
    Moon is deels Glamorgana.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.