Ja! Ik ben superfan van Vanessa! Twilight was het eerste liedje dat ik van haar kende! Ik dacht dat niemand "Twilight" kende!
En ja, daar zingt ze ook over twilights.
Uhu, Vanessa is heel goed (: Het eerste liedje dat ik van haar kende, was volgens mij 'A Thousans Miles', maar dat is dan meteen ook haar bekendste :'D. 'More than this' en 'Home' zijn trouwens ook heel mooi ^^.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Als je dat echt goed wil fotograferen moet je het een en ander weten over de instellingen van de camera. Zonsondergangen fotograferen was al niet makkelijk
Tanzdiktator schreef: Als je dat echt goed wil fotograferen moet je het een en ander weten over de instellingen van de camera. Zonsondergangen fotograferen was al niet makkelijk
Uhu, Vanessa is heel goed (: Het eerste liedje dat ik van haar kende, was volgens mij 'A Thousans Miles', maar dat is dan meteen ook haar bekendste :'D. 'More than this' en 'Home' zijn trouwens ook heel mooi ^^.
Haha ja. Ik heb ál die liedjes op mijn iPod staan. Al haar liedjes. Frostwire! Paradise vind ik ook een mooie.