• Is er een story, die je je zo kunt herinneren als je nadenkt? Die je vroeger alijd las ofzo?

    Ik las vroeger altijd Twincest[no haters] <- wat volgens mij 1 van de eerste twincest story's was. Ik vraag me nog af, wie die eigenlijk heeft gemaakt, en hoe dat gestopt is :'D nouja.

    Ik ben er pas twee dagen en ik heb nog niet echt een verhaal gevonden die me heeft angesproken, haha. ^.^

    I want you, to want me [Vampire Story] en I Need you, To Need Me [Vampire Story]
    Die las ik toen ik nog niet lid was van Q alleen die is nu weg :O


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Verhalen van DarkPassion.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit verhaal doet me keer op keer kippevel krijgen, het is een SA bestaande uit 3 delen.

    http://www.quizlet.nl/chapters/8178/th-please-understand-the-decision-my-heart-made-stand-alone-1/


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Fred Weasley Dead? van ?? Ik heb geen idee van wie zo direct.
    Het was het eerste verhaal dat ik hier op Q heb gelezen, het was het eerste verhaal waar ik op geaboneerd was en ik heb er nog steeds een abo op. soms, als er nog eens een deeltje online geplaatst wordt lees ik het nog steeds (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    zoveeel ik weet volgensmij nog welke elke verhaal die ik gelezen heb,
    maar ehm ik had een boek gewonnen bij de bieb. en die vond ik zo leuk hij was best kinderachtig enzo. Maaromg ik zou zograag dat bok weer willen hebben

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 0:59 ]

    de verhalen van secretangel _O_
    Dance with the devil & end of the world zijn ook érg goed, maar niet af -.-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ´We are the photographs´ toen van SoftTones en ik geloof Springrain. Niet zeker, though. xD dat was een van de eerste écht goede stories die ik op Q tegenkwam. Al was hij soms een beetje weird xD naja, hij is nooit afgemaakt O,o maar ik ben wel verslaafd geraakt aan de sotries van SoftTones (UnlimitedSky, nu) en ik lees ze nu ook nog weleens buiten Q als het mag van haar (A)


    Alis volat propriis

    My worst Nightmare, het was écht heel mooi geschreven, maar na die 4 hoofdstukken heeft ze nooit verder geschreven

    Verruckt nach Tom.
    Echt eng hoe die alles zó omschrijft.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    The new Twilight Saga van MiscullenX3 geloof ik


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Product of a dysfunctional family /weet niet of ik het goed schrijf.
    Mijn eerste verhaal op Q die ik heb gelezen, maar ik weet niet meer van wie die is, maar hij was wel echt heel goed. Ben 'm alleen kwijt xd

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 12:55 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    one bloody kiss and it could be over, van Pluisjj, de oude versie

    when I wrote down my story, van Zucht

    die vind ik persoonlijk ongeloofelijk sterk


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jack the Wipper van mezelf. (krul)

    Beetje ego, ja, maar gewoon elke keer als ik m'n eigen verhaaltje lees, freak ik hem echt. Ik snap echt niet hoe ik ooit heb kunnen beschrijven hoe iemands ingewanden opgegeten worden. :'DDD

    ik heb er wel een maar niet op Q. en dat is bloemen op zolder van Virginia andrews
    super schrijfster


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.