• Wie vind jij de beste schrijver/schrijfster van Q?

A.u.b. wel eerlijk, niet je BFF zeggen die alleen maar xD in verhalen gebruikt, dan geloof ik je niet.

*insert philosophical cringe expression here*

Vegeance & Dirtygame

Pluisjj

en ik zeg dit écht niet omdat ze een van mn bff's, maar omdat ze werkelijk geweldig goed kan schrijven. als je haar verhalen leest, zie je het al helemaal in film, en dat heb je enkel bij goeie schrijvers.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Ik vind TheReaper heel goed schrijven. Als je haar verhalen leest, lijkt het net alsof je de persoon zelf bent.

Nou ik vind NNailaa en MissGravity echt super mooi schrijven, en je wil altijd meer als je het leest het is gewoon geweldig, al zeg ik het zelf, ik hou ervan als je er snel door kan lezen en dat je om meer smacht en dat lees je ook bij hun verhalen.

sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

Cést moi.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

TheReaper schreef:
    Nou ik vind NNailaa en MissGravity echt super mooi schrijven, en je wil altijd meer als je het leest het is gewoon geweldig, al zeg ik het zelf, ik hou ervan als je er snel door kan lezen en dat je om meer smacht en dat lees je ook bij hun verhalen.

SM (H)

NNailaa schreef:
    Ik vind TheReaper heel goed schrijven. Als je haar verhalen leest, lijkt het net alsof je de persoon zelf bent.

SM (H)

sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

Guapa schreef:
    Ik ben al die namen aan het opzoeken die hier geplaatst worden. (nerd)

17 schreef:
    Dat ben ik ofc.

ars moriendi

Ik vind het serieus moeilijk om te kiezen.
    Komt ook omdat je niet alle verhalen leest, en iedereen een andere smaak heeft.
    Maar ik kies dan voor
    Chaz en Kardasian, geweldige mensen met geweldige storys over Justin Bieber

<3

Haar verhalen zijn echt allemaal stuk voor stuk pareltjes.

If you obey all the rules, you miss all the fun!

Vengeance & SecretAngel. Cloudburst haar verhalen zijn minder bekend maar die vind ik ook écht geweldig en heel mooi geschreven _O_

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Loveless(flower)
    en
    Ik(K)(capsonus ik weet)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Ahhhhh moeilijk. Eigenlijk vind ik UnlimitedSky het beste, maar die is onderhand afgekickt... Imaginations vind ik ook heel goed, maar die is ff storyloos xD (ik zit hier echt te balen) en Loveless ook, maar ´between saints and sinners´ is afgelopen "=.=
    Weet je, ik ben eigenlijk veel te bang dat ik iemand vergeet, ik geef het op xD

Alis volat propriis

Boulevard en coloredwords schrijven erg leuk ^^ En Books en Superhoodie ook ^^.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle