• Ik kon vannacht niet slapen dus besloot ik mezelf Zweeds aan te gaan leren :')
    Met wat geweldige *kuch kuch* apps op m'n ipod heb ik van 12 tot 3 Zweeds "geleerd" en ik moet zeggen het is eigenlijk soms net Nederlands/Duits x'D

    2 jaar geleden ging ik mezelf al Spaans aan leren, ik heb 3 jaar geleden een korte Japanse cursus gehad (waar ik nu al niks meer van weet x'D) en toen ik 8 was ging ik mezelf proberen Fins aan te leren haha -ik weet het ik ben raar ;3-

    Welke talen zouden jullie nog wel willen spreken? :3

    Ik wil nogsteeds beter Fins en Spaans spreken want dat ben ik een beetje verleerd. En nu wil ik Zweeds en Frans gaan leren :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 13:02 ]


    dream, dare, fly!

    Ik zou Italiaans willen leren


    La credenza è una medicina contro il timore

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Ah Japans heb ik ook nog een kleine cursus van gedaan maar ik weet er echt helemaal niks meer van (krijg je ervan als je het pas op vrijdag middag om 5 uur hebt en je dan al dood bent van school) :')



    Haha. Ik leer het gewoon bij de judo :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil frans en spaans leren.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik vind Frans al moeilijk wat moet ik dan beginnen met die anderen Talen?
    Ik ben blij dat ik nederlands en Engels kan en dan een beetje frans.
    Maar ik zou wel graag Fins kunnen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik spreek Duits, Frans & Engels en ik zou graag Italiaans willen leren spreken (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Vloeiend Engels
    en misschien Pools, Italiaans (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik zou zo graag Italiaans en Koreaans willen leren :''D


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Spaans & Italiaans. Maar dan ook vloeiend, weet je. Maar dat zit er vast niet in.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik wil chinees leren(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind Nederland en Engels goed genoeg x'D Ik ben echt helemaal niet van de talen. Geef mij maar natuurkunde, scheikunde en biologie. Vooral aan natuurkunde kan ik in mijn vrije tijd veel aandacht stoppen:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    WBitch schreef:
    (...)


    Haha. Ik leer het gewoon bij de judo :Y)


    Haha daar heb ik ook op gezeten :3
    Maar dat is al te lang geleden :')


    dream, dare, fly!

    Ik ga twilight in het Spaans downloaden, als ik mezelf zonder hulp engels kan leren moet dat ook met Spaans lukken ;)


    Alis volat propriis

    Italiaans, of Russisch.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik wil javaans leren:Y)

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik niet op mijn oude scholen. Ook geen Duits. :P


    omggg gelukzak k krijg al 5 jaar frans en ik begrijp er nog altijd geen zak van alleen maar van die basis woordjes "tu t'appelle comment?"