• Weet er iemand waar ik, gratis en voor niets, vanaf het begin naar Glee kan kijken. Met Nederlandse ondertiteling? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als je in België woont, kan je het op 2be volgen. :')

    Een vriendin van mij heef al die afleveringen gedowload. Nou ja de broer van die vriendin. Ik weet alleen niet waar je die kan dowloaden. Sorry...(huil)

    Met Nederlandse ondertiteling niet, maar ik kan je een site geven waar ze je in het Engels online kan kijken (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als je ze mét ondertiteling wil kijken, zijn je enige opties op tv kijken of downloaden. (nerd)


    Great minds think alike.

    Rictusempra schreef:
    Als je in België woont, kan je het op 2be volgen. :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dropshot schreef:
    Als je ze mét ondertiteling wil kijken, zijn je enige opties op tv kijken of downloaden. (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    nee, zou het niet weten, sorry!

    Als het goed is dan komen ze binnenkort op de RTLgemist site.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Torrents, alles kan je vinden met torrents, en nederlandse ondertiteling is slecht voor je engels :P

    Kan je de dvd's niet al bestellen?

    Ik heb alles zonder ondertiteling gedownload :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Rictusempra schreef:
    Als je in België woont, kan je het op 2be volgen. :')


    Niet meer, pas vanaf 19 februari terug. Ze hebben de serie stop gezet omdat het te weinig kijkcijfers haalde >.<


    Live life limitless.

    Downloaden lijkt me een goed idee ThePirateBay, Torrent, en dat soort dingen.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Boulevard schreef:
    (...)

    Niet meer, pas vanaf 19 februari terug. Ze hebben de serie stop gezet omdat het te weinig kijkcijfers haalde >.<


    :O Te weinig? weetje dat is best raar want echt Heeel veel mensen kijken Glee.


    Believe.

    Nee sorry, met ondertiteling weet ik niet. Ik weet wel een site waar je ze zonder ondertiteling kunt bekijken, misschien wil je die?


    “Love is a contradiction.”

    xShawtyManex schreef:
    (...)

    :O Te weinig? weetje dat is best raar want echt Heeel veel mensen kijken Glee.


    Ja, maar ik denk dat ze meer kijkcijfers verwacht hadden. Er gaan ook veel mensen zijn die Glee al is gedownload hebben of het op nemen (Die cijfers worden meestal niet in de directe kijkcijfers opgenomen)


    Live life limitless.