• Gewoon nieuwsgierig.

    Ik wel. Zowel opgegroeid ermee door een 8 jaar oudere zus die gabber was, als dat ik jeugdsentimenten heb eraan; Want tot een jaar of 16 was ik zo hardcore als maar kon, op de kleding na misschien. Hoewel ik vaak genoeg in trainingspakken met nikies rondliep, maar dat deed iedereen toen. :9~

    If so, who is/was your favourite? Mine was and will remain Angerfist! <3
    [Als je hardcore haat plaats dan a.u.b geen berichten en begin geen discussies over racisme. Het zijn alleen de idioten die hardcore als excuus misbruiken om zich racistisch te gedragen. Dit topic is gewoon puur om de muziek bedoelt.]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 22:01 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben niet echt hardcore, maar ik hou wel van Avenged Sevenfold. En de muziek die mijn vriendinnen draaien vind ik ook goed (Dat zijn hardcore typjes)

    ikk niet,, heb niks met hardcore


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik hou van hardcore. Al een paar jaar. Ik ben dr niet echt mee opgegroeit, maar heb toen ik 13/14 was vrienden leren kennen die er van hielden en toen ben ik het vanzelf leuk gaan vinden.
    Ik ga ook naar de feesten en zo, Facking vet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mungojellie schreef:
    Ik ben niet echt hardcore, maar ik hou wel van Avenged Sevenfold. En de muziek die mijn vriendinnen draaien vind ik ook goed (Dat zijn hardcore typjes)


    Dat is hardrock/metal. Ik snap je punt, maar het is geen hardcore. :'D
    Tho I fucking love a7x! <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Qlimax schreef:
    Ik hou van hardcore. Al een paar jaar. Ik ben dr niet echt mee opgegroeit, maar heb toen ik 13/14 was vrienden leren kennen die er van hielden en toen ben ik het vanzelf leuk gaan vinden.
    Ik ga ook naar de feesten en zo, Facking vet.


    Ook dedicated 2 Angerfist? Of wat luister jij?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ook dedicated 2 Angerfist? Of wat luister jij?

    Ik luister bijna alles. Ook Angerfist, Paul Elstak, Noisekick (maar da's meer terror) Partyraiser, Neophyte.. En zo kan ik nog wel een heel boek schrijven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Dat is hardrock/metal. Ik snap je punt, maar het is geen hardcore. :'D
    Tho I fucking love a7x! <3


    Ik raak er altijd van door de war hardcore, hardrock, screamo. Ik ben slecht ;x

    Ik ben niet hardcore en ook nooit geweest :') Hak, hak, in mijn trainingspak, pak.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou niet zo van hardcore. Ben er ook niet mee opgegroeid. Sommige hardcore nummers vind ik leuk. maar de meeste niet zo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Simbelmyne schreef:
    Ik ben niet hardcore en ook nooit geweest :') Hak, hak, in mijn trainingspak, pak.

    Hahaha het is "strak strak in mijn trainingspak pak" [a]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vond het niet zo mooi, maar mijn crush wel, dus nu vind ik het ook koel (krul) Nee grapje, ik vind het gewoon niet fijn om naar te luisteren. Ik ben meer zo'n top 40 kut (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hahaha het is "strak strak in mijn trainingspak pak" [a]

    Ik vind 'hak, hak' leuker (cat) Want je bent toch aan 't hakken!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik luister bijna alles. Ook Angerfist, Paul Elstak, Noisekick (maar da's meer terror) Partyraiser, Neophyte.. En zo kan ik nog wel een heel boek schrijven.


    Neophyte! Oh ja, Neophyte!
    & RTC natuurlijk! :3


    Simbelmyne schreef:
    Ik ben niet hardcore en ook nooit geweest :') Hak, hak, in mijn trainingspak, pak.

    Lol'd. :'D
    Die ging ik met oud en nieuw op straat zingen met mijn neef, zus en een aantal vrienden terwijl we gingen hakken. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik haat hardcore.

    Maargoed, ik hou dan ook (ben opgegroeid met) van oude rockmuziek (zoals Bruce Springsteen, Bon Jovi, Queen etc), wat praktisch het tegenovergestelde is.


    ars moriendi

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ik vind 'hak, hak' leuker (cat) Want je bent toch aan 't hakken!


    Jaaa, maar hakken doe je strak! (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell