• ik ga mezelf heilig verklaren want ik heb gwn iets met kinderen en dieren xD

    DIEREN :

    sinds drie maanden geleden hebben we twee konijnen ^^
    vorige maand ging ik op kamp en de tweede nacht kon ik niet slape,, toen ik eindelijk in slaap was gevallen droomde ik dat mijn konijnen ontsnapt waren.
    ik besteede er voor de rest geen aandacht aan en juist de laatste dag om 12. 43 precies had ik een kriebelig gevoel in mn buik # je weet wel als er zo iets heel leuks gebeurd# && ik vroeg me dus of van wa da kwam ^^ die avond kwam ik thuis && toen ik naar mn konijnen wou gaan zag ik dat er 1 weg was Ö ik totaal in paniek naar mn ma gelopen die het volgende verhaal vertelde :
    ma pov xD :

    toen ik dinsdag avond naar beneden ging zag ik ineens de konijnen midden opt gras zitten.# mijn droom over dat ze weg waren gelopen# kbn dan snel naar buiten gelopen om ze te pakken, maar 1tje was al door de haag gekropen. de andere was op straat gelopen en onder een auto gekropen. er waren steeds meer mensen die mij probeerde te helpen om da beest te pakken te krijgen, maar na een dik uur wast nog altijd niet gelukt dus gaven we op. deze middag rond kwart voor 1 kwam er een vrouw aan bellen omte vragen of ik we toevallig een wit konijntje hadden want die liep rond in haar tuin. # mijn gevoel in ijn buik om 12.43 Ö

    KINDEREN:

    daar is wel i zo een speciaal verhaal, maar ik heb het gevoel alsof ik al die kleine kindjes begrijp en ik kan heel goed met ze overweg.



    als jullie da allemaa toevaalig vinden OK, a ik vind da dus ni xD


    PoisonTrash on camera

    yeeh xD

    omg ik bn goed xD


    PoisonTrash on camera

    het andre konijn da dor de haag was gekropen, zat bij de buren in de wei && die zijn we nog die dag gaan vangen ^^


    PoisonTrash on camera

    Konijnen <333 xD