Naam hoofdpersoon: Sandra
Leeftijd: 21
Innerlijk: Sandra is een aardig meisje met een hart van goud. Ze doet graag dingen voor anderen. Sandra blijft ook trouw aan haar vrienden en familie, en ze zou ze ook nooit in de steek laten. Verder is ze soms erg ongeduldig en dat kan best wel irritant zijn. Sandra is ook erg spontaan, en ze zou zo op een jongen afstappen om met hem te dansen als ze in een discotheek is, dit is in de laatste paar jaar behoorlijk gegroeid. Ze kan ook goed luisteren naar andermans verhalen.
Uiterlijk: Ze heeft zwart haar en donkerblauwe ogen. Ze is tamelijk kort, ze is geen centimeter gegroeid sinds ze 14 was. Ze heeft een normaal postuur, ze is niet dun, ze is ook niet bepaald dik.
'Probleem' hoofdpersoon (onderwerp verhaal): Sandra is dus blind, en ze heeft een vriendje, Synyster Gates. Synyster komt haar elke dag helpen in huis, en hij beschrijft hoe alles eruit ziet. Uiteindelijk vraagt hij haar om met hem te trouwen, maar zij wil niet, want zij wil hem niet beschamen omdat hij dan een blinde vrouw heeft. Ze zegt; als ik weer kan zien trouw ik met je. Een lange periode komt hij niet opdagen, omdat hij afgewezen is, en Sandra voelt zich weer alleen. Maar dan is hij eropeens weer, en hij verteld dat er een onbekende donatie is gedaan, en dat ze binnenkort weer kan zien. Deze donatie blijkt dus van Synyster te zijn, maar dat weet zij nog niet. Als ze dan weer ziet, ziet ze Synyster en hij is blind, aangezien hij haar ogen heeft. Maar zij wil niet met hem trouwen omdat hij blind is, om dezelfde reden. Maar zij weet niet dat hij eigenlijk haar ogen heeft. Dan ontvangt ze een briefje waarin staat van, sorry blablablabla PS. let goed op mijn ogen, schatje. En dan realiseert ze dat als Synyster zei dat hij alles voor haar zou doen, het ook zo zou zijn. -Stiekem heb ik het idee van iemand anders op een andere site, maar ik wist niks anders-
Eventuele crush + informatie daarover: Synyster Gates is haar crush. Het is de lead gitarist van de metal band 'Avenged Sevenfold'. Meer informatie?
Extra info*: Een roman, en het moet zich eigenlijk een beetje afspelen in Amerika.
Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.