• Ja, ik was om half 12 in de badkamer voor het dagelijkse avondritueel. Had ik net mijn makeup eraf gehaald en liep ik naar de handdoek begon opeens het licht héél snel te knipperen. Ik wist niet hoe snel ik uit de badkamer moest komen. Mijn hart ging tekeer man, ik hoorde hem gewoon ver boven mijn muziek (die té hard staat) uitkomen. Ik zat mezelf aan te praten dat ik het me verbeelde, maar ik durf te wedden dat ik dat niet deed.

    - Reden waarom ik daar zo bang voor werd? Het is nu bijna 2 jaar geleden dat mijn tante is overleden. Ze is hier eens komen spoken in de badkamer, toen mijn moeder daar was. Om half 12. Mijn moeder vroeg zo of het mijn tante was en toen ging het licht nog sneller knipperen en later hield het op. Sindsdien ben ik als de dood voor knipperende lichtend, helemaal in de badkamer :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    Dat is freaky ..


    -

    O:
    ENG
    maar als het je tante is dan hoef ej neit bang te zijn, ze hield toch van jullie?
    dan is ze heus neit zo'n kwade geest ofzo,
    misschien wil ze laten weten dat ze er altijd voor jullie is?

    in ieder geval, sterkte, het lijkt me verschrikkelijk om een familielid te verliezen..
    ):


    Me so good.

    Dat zijn gewoon schokjes in de stroom,dat hebben wij ook vaker,niks om bang voor te zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    :| Dat is echt eng als dat gebeurd!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar het kan natuurlijk ook gewoon iets te maken hebben met de pit die d'r in zit. Zeg niet dat 't zo is, maar dat denk ik :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    OMG, dat is freaky..
    Maar hebben wij in de woonkamer ook en mijn moeder gelooft heilig dat het mijn opa is.. ik weet het niet..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nou, als het je tante is zou ik niet zo bang zijn. Ze wil waarschijnlijk een boodschap aan jullie over brengen voor ze echt kan rusten en over kan gaan en/of beschermt jullie daarbij. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    freaky, ik zou ook doodsbang zijn ;o


    Art is the only way to run away without leaving home.

    Lichtknopje vervangen :3?

    Atmosphere schreef:
    Lichtknopje vervangen :3?


    Dat was het niet. Het knipperde onmenselijk snel :/


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    Dat was het niet. Het knipperde onmenselijk snel :/


    Is het een TL-buis of een gewone lamp? TL-buizen knipperen namelijk vaker 'onmenselijk' snel als ze in kou moeten opstarten of het gaan begeven. -Ik werk in de elektra, dus daar moest ik ineens aan denken.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het licht in mijn badkamer knippert ook soms. Dan is er niets aan de hand, maar dan kom ik in mijn eentje binnen, gaat hij opeens knipperen. Dan ga ik in mijn hoofd tegen die knippering praten. Wil je me iets zeggen? Wil je me waarschuwen? En als het antwoord ja is, houdt de knippering op.


    wth.

    Ik zou ook doodsbang zijn daarvan.


    effort never betrays you

    Vengeance schreef:
    (...)

    Is het een TL-buis of een gewone lamp? TL-buizen knipperen namelijk vaker 'onmenselijk' snel als ze in kou moeten opstarten of het gaan begeven. -Ik werk in de elektra, dus daar moest ik ineens aan denken.-


    gewone lamp..


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    gewone lamp..


    Lol, een 'gewone' lamp kan ook zoveel redenen hebben. Als het een gloeilamp is kan het draadje misschien niet helemaal goed meer zijn. Of misschien is de fitting een beetje rot en maakt hij geen goed contact meer, dan kun je ook storingen krijgen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 17:14 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell