• Ik word het nu toch echt wel beu.
    Al heel lang wil ik een nieuwe profielfoto hier op Q. But the problem is, geen enkele foto werkt! .__. Best frustrerend eigenlijk want er is geen reden waarom het niet zou lukken.
    - Bestand is .jpg.
    - Bestand is niet te groot. (Hoe groot mag het zijn? En hoe zie je dat?)
    - In tinypic downloaden en dan nog eens opslaan of zo is ook geen optie want dat lukt ook niet.
    Hmpf, en aangezien ik niets van computers/bytedingens snap, zwerf ik door het Q-leventje met dezelfde profielfoto die ik ondertussen toch wel beu ben. (: Terwijl iedereen maar foto's en foto's blijft veranderen kan ik het niet... Vervelend, tell me what's wrong?

    EDIT: En als ik dan een foto heb waar alle eisen aan voldoen krijg ik dit .. niks dus!
    WTF???!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 22:55 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jungle schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik zag ook net iemand met een profielfoto die ik wou, precies dezelfde en bij gaat die weer niet! --"
    Zo typisch!
    Tot een jaar geleden ging alles nog prima..


    Ja, vroeger ging het gewoon, maar nu niet meer. Ik had verzonnen, je verandert je wachtwoord, laat iemand anders op je account en laat die de foto veranderen, die persoon logt weer uit en jij verandert wachtwoord weer. Maar ik durf het niet. -heb geen vertrouwen in mensen-


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Ja, vroeger ging het gewoon, maar nu niet meer. Ik had verzonnen, je verandert je wachtwoord, laat iemand anders op je account en laat die de foto veranderen, die persoon logt weer uit en jij verandert wachtwoord weer. Maar ik durf het niet. -heb geen vertrouwen in mensen-

    Ik ook niet meer door de laatste gebeurtenissen allemaal! .__. Ik durf alleen aan mijn nichten, die vertrouw ik als geen ander maar die kennen mijn wachtwoord sowieso al.
    Nu heb ik maar weer een oud plaatje genomen die ik hier vroeger ookal had. ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jungle schreef:
    (...)
    Ik ook niet meer door de laatste gebeurtenissen allemaal! .__. Ik durf alleen aan mijn nichten, die vertrouw ik als geen ander maar die kennen mijn wachtwoord sowieso al.
    Nu heb ik maar weer een oud plaatje genomen die ik hier vroeger ookal had. ><


    Ja, dat heb ik nu ook al een hele tijd. xd


    wth.

    Heb je een punt in de naam van je foto? want dan werkt ie namelijk ook niet..

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 3:08 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    moet je niet een foto kiezen die groter dan 2MB is


    melig

    Bij mij ging dat ook niet en op de computer van mijn beste vriendin wel :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'