• Nou uit nieuwschierigheid keek ik eens bij suggesties enzo en toen stond daar:

    Leesbevestiging. Deze komt er niet ivm de privacy van de lezers

    Maar bij stories kun je gewqoon zien wie het gelezen heeft?
    Ik niet schnap schnap (nerd)

    I don't know? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik snap het ook niet:S


    Don't serch to love, love will find you.

    Dit is gedaan, omdat anders alle handelingen van de users gecontroleerd kunnen worden door de storymaker. Zou jij het leuk vinden als iemand precies weet wanneer jij iets leest of gelezen hebt. Ik persoonlijk vind dat eigenlijk niet zo prettig. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    Dit is gedaan, omdat anders alle handelingen van de users gecontroleerd kunnen worden door de storymaker. Zou jij het leuk vinden als iemand precies weet wanneer jij iets leest of gelezen hebt. Ik persoonlijk vind dat eigenlijk niet zo prettig. (krul)

    Dat is niet precies wat ik niet snap, maar als je klikt op '8924701 gelezen' dan kun je toch gewoon iedereen zien die het heeft gelezen? XD
    Dus is het er toch alsnog?

    Ja maar niet iedereen klikt daarop, weetje :P


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Ja maar niet iedereen klikt daarop, weetje :P

    En toen snapte ik het helenmaal niet meer? -Plat-

    WEmo schreef:
    (...)
    Dat is niet precies wat ik niet snap, maar als je klikt op '8924701 gelezen' dan kun je toch gewoon iedereen zien die het heeft gelezen? XD
    Dus is het er toch alsnog?
    Het is nog okey dat mensen kunnen zien dat wat door wie gelezen is. Maar als ze dan ook nog precies het tijdstip weten en wat en wanneer, dan krijg je sneller de kans dat er dingen voorvallen zoals 'Je hebt net mijn verhaal gelezen, waarom laat je geen reactie achter.' Daar proberen ze gewoon vervelende momenten mee te voorkomen en zoals ik al zei 'voor het bewaren van de privacy' (krul). Mensen hoeven toch niet te weten wat, wanneer je precies op welk tijdstip leest?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Het is nog okey dat mensen kunnen zien dat wat door wie gelezen is. Maar als ze dan ook nog precies het tijdstip weten en wat en wanneer, dan krijg je sneller de kans dat er dingen voorvallen zoals 'Je hebt net mijn verhaal gelezen, waarom laat je geen reactie achter.' Daar proberen ze gewoon vervelende momenten mee te voorkomen en zoals ik al zei 'voor het bewaren van de privacy' (krul). Mensen hoeven toch niet te weten wat, wanneer je precies op welk tijdstip leest?

    Ooooh! Het gaat om het tijdstip enzo! Nu ik schnap schnap 8D
    Dankawel (krul)

    WEmo schreef:
    (...)
    Ooooh! Het gaat om het tijdstip enzo! Nu ik schnap schnap 8D
    Dankawel (krul)
    Gheheh graag gedaan :Y).


    Wie du mir, so ich dir.