Oke, hier komt mijn hele lijst. (:
Oke, in 2011 wil ik Kathleen&Yuara ontmoeten, en Cheyenne ook wat beter zien, de vorige keer vlak voor het schoolfeest was niet zo'n succes haha. Ik wil iets heel anders gaan doen met mijn haar. Ik vind het haar van Liz Lee wel wat, of anders dat van Skye Sweetnam. Ik wil al die 84830 CD's kopen die ik nog wil, en heeeeel veel naar concerten gaan. Ik wil een onvergetelijke dag met Myrthe meemaken, net zoals 08'12'09. Ik wil heel veel nieuwe muziek ontdekken, hellyeah. Ik wil heel veel nieuwe vrienden maken. En als ik ze op het internet maak, allemaal meeten. Ik wil een stuk minder chagrijnig zijn, en iedere dag doorkomen met een glimlach. Ik wil voor mijn vrienden een topvriendin zijn, en ze verwennen. Ik wil betere cijfers halen op school, en tijdens gym meer mijn best doen. Ik wil verliefd worden, haha. Ik wil minder bang zijn voor dingen die toch niet echt zijn, zoals films ofzo. Ik wil beter luisteren naar mijn medemens en ze goede raad geven. Ik wil meer schrijven. Verhalen, liedjes, gedichten, dat soort dingen. Ik wil meer rare dingen doen, meer durven enzo. Ik wil wat dingen aan mn kamer veranderen. Ik wil niet meer op alles en iedereen haten, ik moet in iedereen een goed mens zien. Oke, like, dat gaat hem niet worden. Ik wil veel beter met mijn zus en ouders kunnen opschieten. En dan vooral mijn zus. Ik moet en zàl de Avatar dvd-box bemachtigen. Ik wil guller gaan worden. Ik wil liefhebben en geliefd worden.
Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.