• ... not. Mijn lover heb ik al drie dagen niet gesproken en hij smst niet terug. Mijn ouders en broertje zijn weg, om groot vuurwerk in het dorp te kijken, wat ik echt doodeng vind en mijn zusje zit nu achter d'r laptop. Nog geen uur gevierd, en nu zit ik alweer achter de pc. En mijn ouders maar zeggen van; ja, je lover ligt met een leuke meid in bed en blablabla. Ja, oké, het is wel een grapje maar het zou zomaar kunnen zijn. Vrees ik. Ben er helemaal chaggie van D;
    Nou, jullie begin van 2011 wel leuk? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    jawol. :d


    Life is a beautiful struggle

    Nee niet echt. ik vind oud en nieuw maar een onzinnig feest


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn zusje is dronken thuisgekomen... Ik ben bang dat ze straks over mijn sweater gaat kosten.
    Maar toch - happy newyear everybody!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik heb 't maar 20 minuten gevierd, in de stad vuurwerk gekeken en weer naar huis toe. Hartstikke koud man en nu lekker voor de tv. Ik was vandaag liever ook bij mn vriend geweest, gelukkig haal ik dat morgen weer in want dan gaat ie voor me koken enzo (sorry als ik je nu jaloers maak) en tja heel veel mensen die ik heb gesmst die smsen niet terug... Dus daar baal ik best wel van. Maar kvind 't sneu voor je. Je "lover" zijn mobiel is vast stuk ofzo keep up the good stuff

    De mijne gaat wel. Jammer dat ik astma heb en na een kwartier vuurwerk kijken alleen maar brandend adem kan halen 8D Terwijl ik al nauwelijks adem kan halen 8D

    En je beseft je, dat het op oudejaarsavond gemiddeld zo'n 4/5 uur duurt voordat een sms aankomt?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    De mijne gaat wel. Jammer dat ik astma heb en na een kwartier vuurwerk kijken alleen maar brandend adem kan halen 8D Terwijl ik al nauwelijks adem kan halen 8D

    En je beseft je, dat het op oudejaarsavond gemiddeld zo'n 4/5 uur duurt voordat een sms aankomt?


    Ja, maar ik had hem gisteren en vanochtend ook al gesmst...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Courtesan schreef:
    De mijne gaat wel. Jammer dat ik astma heb en na een kwartier vuurwerk kijken alleen maar brandend adem kan halen 8D Terwijl ik al nauwelijks adem kan halen 8D

    En je beseft je, dat het op oudejaarsavond gemiddeld zo'n 4/5 uur duurt voordat een sms aankomt?


    Same problem hier, maar dan ook nog eens chronische bronchitis erbij.. - jeej -

    Maar je moet nu geen spoken en beren gaan zien, zoals hierboven al wordt genoemd kan het zo zijn dat je sms pas veel later aankomt. Dat weet je van te voren.
    Mocht het wel zo zijn dat je crush niets wilt of wat dan ook, moet je blij zijn dat je er zo achter komt en niet wanneer hij je hoop geeft. Neem niet zelf altijd het initiatief, maar laat het ook van zijn kant komen!


    La credenza è una medicina contro il timore

    kan beter ;) Ik wou dat het veel gezelliger was, dat we nog naar buiten waren geweest n dat we vuurwerk hadden, maar helaas :(


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Mijn oud & nieuw is wel leuk, eigenlijk.. : D Leuk en veel vuurwerk enzo.

    Ik snap dat je ontzettend baalt, maar het komt wel goed!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ah dat is kut :c

    Mijn begin is wel leuk; lekker druk gedaan met mijn zus haha.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 1:52 ]

    Haha, bij ons was het wel leuk eigenlijk, maar 't is nu al afgelopen.
    Mijn broer/neven/buurjongen gingen vuur maken,
    zet een of andere gozer zijn auto naast het vuur, (echt hoor, je ziet toch dat er vuur wordt gemaakt, dan zet je je auto er toch niet naast?) gaat er opeens een of andere pot af, 'BOEM!'
    die reactie van die gozer was echt ge-wel-dig! ;P
    Naja, z'n eigen schuld, had 'ie z'n auto er maar niet naast moeten zetten.. Hij is nu het vuur aan het blussen..


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb mijn broertje gered, want er werden vuuurpijlen op hem afgeschoten en er moest al iemand naar de eerste hulp o.O
    we konden maar net op de stoep staan want anders kreeg je een vuurpijl voor je kop. Na 10 minuten zijn we weer naar binnen gegaan. Het was wel erg melig daarna


    Me so good.

    Niet echt. Ik loop de hele tijd te schelden :')
    Maar ik heb me voorgenomen om vanaf zondag vrolijk en opgewekt te gaan doen. Ik moet positiever ingesteld worden.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nee. Kut begin van het nieuwe jaar.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb wel een leuke tijd gehad : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H