• Dat mensen nu al vuurwerk afsteken...

    En dat er van die dingen zijn die gillen dan doe je je oren dicht voor de knal en vervolgens gebeurt er niks :|


    #WWED - What Would Emma Do?

    idd D:

    Ja echt he. Toen net hebben ze naast ons huis een wc hokje opgeblazen.

    stiekem vond ik het wel grappig


    "Ignite, my love. Ignite."

    hahaha ja, vind ik ook wel een beetje jaxD


    Don't serch to love, love will find you.

    Nou dat vuurwerk dat ik nu hoor snap ik wel, kleine kinderen willen misschien ook iets afsteken met hun ouders er bij, en die moeten zometeen naar bed.
    Tenminste, toen ik vroeger klein was staken wij rond 8 uur wat sterretjes af en dan gingen we slapen en dan om kwart voor 12 werden we even gewekt :Y).

    Maar van al die dagen van te voren.. o.o. Dan is het toch niet speciaal meer op oud/nieuwjaar?

    Ik verkoop momenteel vuurwerk waar ik werk, en het was zoooo freaking druk!

    Wel leuk hoor, en zolang ze er andere mensen niet mee lastig vallen, zie ik geen probleem.


    ars moriendi

    Krullieees schreef:
    Nou dat vuurwerk dat ik nu hoor snap ik wel, kleine kinderen willen misschien ook iets afsteken met hun ouders er bij, en die moeten zometeen naar bed.
    Tenminste, toen ik vroeger klein was staken wij rond 8 uur wat sterretjes af en dan gingen we slapen en dan om kwart voor 12 werden we even gewekt :Y).

    Maar van al die dagen van te voren.. o.o. Dan is het toch niet speciaal meer op oud/nieuwjaar?


    Hihi, dat hebben ze bij mij één jaar gedaan en toen kregen ze me niet wakker om twaalf uur. Toen ik daar 's ochtends achter kwam was ik zo hels dat ik daarna altijd op heb mogen blijven :Y)

    Maar je hebt gelijk, ik vind dat ze het eigenlijk pas vanaf vijf uur vandaag ofzo zouden mogen doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Agree :O

    Ik heb er echt een hekel aan en het is zo duur :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het lichtelijk zonde. Waarom zou je het nu doen? D:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ze moeten alvast beginne met al hun vuurwerk aansteken anders kome ze er vanavond niet meer dorheen

    Ik werd wakker met vuurwerk o_o Ben nog nooit zo kut opgestaan. En mijn kittens zijn vet bang van dat geluid en 1 is nog steeds buiten vanaf vanmorgen en hij komt maar niet terug .. o_o Ik haat vuurwerk.


    -

    Ik vind het echt onzin dat ze dat overdag al aansteken. Vind het zonde ook, dat bewaar je toch gewoon tot 's nachts? En overdag vind ik siervuurwerk niet eens mooi, bah. En van die harde knallen vind ik sowieso al niets. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik ben echt bang voor vuurwerk, al vind ik het wel mooi om in de lucht te zien.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind het leuk om te doen :'D.
    Ik heb net bijv. ook vanalles afgestoken, en straks om 12 uur weer, en morgenochtend vroeg weer, puur omdat ik teveel heb :D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    -plat-


    Shoganai i ne~

    Ach van mij mogen ze het afsteken hoor, is het 's avonds lekker al op voor ze. Vind het leuk om naar te kijken, maar ik hoef zelf echt geen vuurwerk. Vindt het geldverspilling. Sterretjes vind ik nog oké, omdat die gewoon chill en cool zijn, maar de rest.. No way..
    van die centen kun je ook in iets anders investeren.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 23:13 ]


    La credenza è una medicina contro il timore