• toch O.o

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2010 - 18:05 ]

    Euh.. bij mij werken er wel gewoon Chinezen?

    Nee, dat geeft mensen juist die speciale indruk van, oeh, dit is zóó Chinees. -het viel mij ook op afgelopen woensdag, toen ik bij Chinees ging eten-

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:04 ]


    wth.

    Quixotic schreef:
    Nee, dat geeft mensen juist die speciale indruk van, oeh, dit is zóó Chinees. -het viel mij ook op afgelopen woensdag, toen ik bij Chinees ging eten-


    jah maar dat is toch zielig ofzo xd

    1988 schreef:
    Euh.. bij mij werken er wel gewoon Chinezen?


    Ja daarom. geen neederlanders

    Atmosphere schreef:
    (...)

    jah maar dat is toch zielig ofzo xd


    Misschien wel, maar ach. IK VRAAG ME AF, bij een normaal restaurant, werken daar wel gewoon Aziaten? Ja, toch? Maar geen Hollanders of wat dan ook in de Chinees. D:


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Misschien wel, maar ach. IK VRAAG ME AF, bij een normaal restaurant, werken daar wel gewoon Aziaten? Ja, toch? Maar geen Hollanders of wat dan ook in de Chinees. D:


    Daarom O_O! discriminatie voor hollanders right :8

    De eigenaren van die tenten zijn vaak Chinees? (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    De eigenaren van die tenten zijn vaak Chinees? (cat)


    jaaa dus :|

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Daarom O_O! discriminatie voor hollanders right :8


    Ah, joh. Ik denk dat ze het niet discriminerend bedoelen, toch? -waarom mis ik altijd de gayhandsmiley-


    wth.

    het zijn vaak familiebedrijven


    #WWED - What Would Emma Do?

    Atmosphere schreef:
    (...)

    jaaa dus :|

    Nou, die laten hun familie er werken? XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Ah, joh. Ik denk dat ze het niet discriminerend bedoelen, toch? -waarom mis ik altijd de gayhandsmiley-

    haha die mis ik ook. had ik ook een topic over ergens in ee ver verleden. gister

    Junns schreef:
    het zijn vaak familiebedrijven



    jaaaa.
    gemeen ik wil ook bij eeen chinees werken..

    Nee joh. Chinees is chinees en ik denk niet dat er zoveel mensen er willen werken bij de chinees


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atmosphere schreef:
    (...)
    haha die mis ik ook. had ik ook een topic over ergens in ee ver verleden. gister


    OJA, nu weet ik het weer. :3


    wth.