• Heyhey!

    Na een tijdje niet op Quizlet geweest te zijn, heb ik zin om weer eens een verhaal te schrijven. En nadat ik Harry Potter and the Deathly Hallows gezien heb, zou ik graag een Harry Potter fanfiction schrijven, en dan het liefst een lovestory met Ron :Y) Maar het probleem is dus dat ik helemaal geen ideeën heb voor een story met Ron, alleen ideeën over de nieuwe generatie of over de oude (Marauders etc.). Dus heeft iemand misschien een leuk idee voor mij? Misschien kan ik daar wat mee of doe ik daardoor nieuwe inspiratie op (nerd)

    Alvast bedankt!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    geen idee, even nadenken.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Een meisje dat eigenlijk helemaal verliefd was op Harry (beetje zoals ginny eerst) maar dan op Ron verliefd wordt?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    (Oké, wat nu komt is niet echt origneel, maar ik weet niks anders). Nou kijk. Dat kind is dus zo'n Draco Malfoy tiepje. Rijk, arrogant, blablabla en dan valt ze op Ron en hij op haar maar hun ouders verbieden het, omdat ze niet willen dat ze met elkaar gaan omdat ze niet goed genoeg voor elkaar zijn. Omg, wat een vage uitleg, hope you get it 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    (Oké, wat nu komt is niet echt origneel, maar ik weet niks anders). Nou kijk. Dat kind is dus zo'n Draco Malfoy tiepje. Rijk, arrogant, blablabla en dan valt ze op Ron en hij op haar maar hun ouders verbieden het, omdat ze niet willen dat ze met elkaar gaan omdat ze niet goed genoeg voor elkaar zijn. Omg, wat een vage uitleg, hope you get it 8D


    Hmm, misschien kan ik daar wel een originele draai aangeven... Dat moet vast mogelijk zijn, er begint al iets op te komen, thanks!

    Nog meer mensen? (nerd)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nou, er komt een nieuwe meid en die ziet Ron wel zitten. Ze probeert Ron voor haarzelf te krijgen , maar Hermelien laat dat niet toe (JALOEZIE).. Nu moet Ron kiezen tussen dat meisje en z'n beste vriendin, maar misschien wil die beste vriendin meer? Waaauw, ik heb veel inspi ;D
    Oh , en laat me weten als je begint! ;D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 19:47 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Stupidbrains schreef:
    Nou, er komt een nieuwe meid en die ziet Ron wel zitten. Ze probeert Ron voor haarzelf te krijgen , maar Hermelien laat dat niet toe (JALOEZIE).. Nu moet Ron kiezen tussen dat meisje en z'n beste vriendin, maar misschien wil die beste vriendin meer? Waaauw, ik heb veel inspi ;D
    Oh , en laat me weten als je begint! ;D


    Hmm, dat is ook wel leuk :'D. Maar ik heb al een meer duister ideetje, waarin Hermelien doodgaat.. Ik zal kijken of ik straks een kleine samenvatting kan maken :Y)

    Maar iig bedankt, misschien maak ik hier ook nog iets mee! ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    (...)

    Hmm, dat is ook wel leuk :'D. Maar ik heb al een meer duister ideetje, waarin Hermelien doodgaat.. Ik zal kijken of ik straks een kleine samenvatting kan maken :Y)

    Maar iig bedankt, misschien maak ik hier ook nog iets mee! ^^

    Hermelien die doodgaat Ö, intressant & zielig ;P
    is graag gedaan! :)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Stupidbrains schreef:
    (...)
    Hermelien die doodgaat Ö, intressant & zielig ;P
    is graag gedaan! :)


    Het wordt ook wel zielig, maargoed, ik vind eigenlijk dat het moet, want Ron wordt niet zo snel op iemand anders verliefd dan Hermelien, behalve als ze er niet meer zou zijn dan, dus daarom (nerd) En ik vind het ook wel eens interessant om een van de hoofdrolspelers dood te laten gaan, mwaha :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    (...)

    Het wordt ook wel zielig, maargoed, ik vind eigenlijk dat het moet, want Ron wordt niet zo snel op iemand anders verliefd dan Hermelien, behalve als ze er niet meer zou zijn dan, dus daarom (nerd) En ik vind het ook wel eens interessant om een van de hoofdrolspelers dood te laten gaan, mwaha :Y)

    Heftig, ik vind hen altijd ook kei schattig samen, maar dan zal ik dat opzij moeten schijven om zo'n story te kunnen lezen, ben namelijk een beetje obsessed :Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Of Hermelien is verliefd op Harry en wil dus Harry graag hebben. Ze vraagt of Ron haar daarbij wil helpen, dus dat doet hij. Maar eigenlijk is Ron juist verliefd op Hermelien!

    Zoiets kan ook ^^


    “Love is a contradiction.”