• mijn kamer is zwart-wit-rood geverfd en boven mijn bed (bankbed) hangt een giga schilderij van Jacob black! in de hoek heb ik mijn kleine mini studio waar ik mijn nummers opneem. en tegen de muur heb ik mijn kantoortafel.

    en het is een grote tering bende

    Aan de linkerkant staat een 3-persoonszetel, een tafeltje en nog twee eenpersoonszetels. Verder heb ik een bed en een heleboel kasten. Mijn muren zijn geel met blauw, maar die zie je amper omdat ik gigantisch veel posters heb hangen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn kamer is ongeveer drie bij zes.

    Er staat een bed, kast, nachtkastje, een kapstok, bureau, en een kast zonder deuren waarin mijn make-up staat mijn radio en zulke dingen. Er hangt één plank vol met foto's en een spiegel. En een schilderij van mijn oma.
    Verder heb ik net buiten mijn raam een dak waar ik in de zomer op kan zitten.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn kamer is beplakt met lila behang. Voor de rest staat er een bed, bureau en kledingkast in:Y)

    Een zeeblauwgroene wand, een paarse wand, een piepklein stukje roze, een eenpersoosbed, een bureau, een kaptafel en een grote kast. En voor de rest is het een teringzooi :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen