• hopelijk verbrandt ik dit jaar met oud en nieuw nie weer me hand hopelijk word dit jaar geen nummer 5xD (heb mijn handjes al sinds het begin van 2007 verbrand xD) en elk jaar verbrand ik weer een hand hoe zit dat met julie ongelukjes met oud en nieuw??(A)


    p.s heb me dit jaar nie verbrand(yeah)
    aleen wel bijna want me vader het een foute gemaak en me schoen + me voeten verbrande bijna kon net weg springen -.- ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 20:02 ]


    Shoganai i ne~

    Ik ben bang voor vuurwerk, dus ik steek ze niet af(krul)
    En ze zijn veels te duur.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Geen ongelukjes, en ben van plan er geen te veroorzaken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hahaha eileenxD het blijf grappig hoe je elk jaar je hand verbrand. _O_ Hopelijk verbrand je je hand weer zus:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    hahaha eileenxD het blijf grappig hoe je elk jaar je hand verbrand. _O_ Hopelijk verbrand je je hand weer zus:Y)

    (6)*loopt naar zusie lief kamer toe en geeft klap op haar hoofd*(6)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:13 ]


    Shoganai i ne~

    Ik ben een keer gebeten door een hond die van het vuurwerk schrok


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb een vuurwerk pijl op mijn hoofd gehad en toen brande mijn prachtig lange haar helemaal kort af:'(
    En ik heb mijn duim verbrand, aan een sterretje:$

    En m'n armen derde graads, maar dat kwam neit door vuurwerk


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik durf nooit vuurwerk af te steken, ben ik te bang voor(krul)

    Smeagol schreef:
    ik heb een vuurwerk pijl op mijn hoofd gehad en toen brande mijn prachtig lange haar helemaal kort af:'(
    En ik heb mijn duim verbrand, aan een sterretje:$

    En m'n armen derde graads, maar dat kwam neit door vuurwerk

    ik heb la die jaren aan eens sterretje verbrand 8D dat ding kwam op me hand terecht en 1x kwam het door me broer die (vorig jaar ) die vuurwerk afsteekte en op me hand terecht kwam -.-(hij lette nie op dat ik achter hem stondt -.-)


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    (...)
    ik heb la die jaren aan eens sterretje verbrand 8D dat ding kwam op me hand terecht en 1x kwam het door me broer die (vorig jaar ) die vuurwerk afsteekte en op me hand terecht kwam -.-(hij lette nie op dat ik achter hem stondt -.-)

    + ik gooide toen bijna een rotje op je 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nog nooit =D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hestia schreef:
    (...)
    + ik gooide toen bijna een rotje op je 8D

    *loopt weer naar kamer en geeft weer een klap op je hoofd* 8D(6)


    Shoganai i ne~

    5 keer? o.0
    talent

    Ik gelukkig niet (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    5 keer? o.0
    talent

    Ik gelukkig niet (:

    elk jaar achter elkaar:Y) (1x per jaar) en dit jaar word het hopelijk geen nummer 5:Y)


    Shoganai i ne~

    BanZai schreef:
    nog nooit =D

    Language schreef:
    Ik ben bang voor vuurwerk, dus ik steek ze niet af(krul)
    En ze zijn veels te duur.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.